جهنمی برای صهیونیست ها درست می کنیم

خط و نشان موشکی فرمانده کل سپاه برای اسرائیلی ها /۱۰۰ هزار موشک آماده شلیک است

کدخبر: ۵۱۲۹۶۶
فرمانده کل سپاه گفت: در لبنان بیش از ۱۰۰ هزار موشک آماده شلیک است تا جهنمی را برای صهیونیست ها در لحظه‌ای که تقدیر الهی رقم بزند جهنمی از آتش درست کند.
خط و نشان موشکی فرمانده کل سپاه برای اسرائیلی ها /۱۰۰ هزار موشک آماده شلیک است

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم وداع با ۵ شهید تازه تفحص شده مدافع حرم در میدان امام حسین(ع) اظهار کرد: ما با سردار بی سر اما سر بلند حاج عبداله اسکندری همراه بودیم، او در کنار اروند و کارون و کرخه می جنگید امروز از کنار مدیترانه آمده است، نگاه کنید به این مساحت جهاد، چگونه این عزیزان دشمن را از قلب این سرزمین تا شرق مدیترانه فراری داده اند این شکوه جهاد است.

سرلشکر سلامی بیان کرد: وقتی آتش بس بین دو قدرت نابرابر برقرار می شود یعنی قدرتی که به ظاهر ضعیف تر است پیروز می‌باشد در واقع او توانسته است اراده خود را تحمیل کند وگرنه کسی که سوار بر موج قدرت است به دشمن خویش اجازه آتش بس نمی دهد این یک شاخص خوب برای این است که بدانید راه بسته شده است.

وی گفت: از دریای سرخ به دریای عمان و خلیج فارس، اینجا هم می بینید چگونه رزمندگان اسلام راه را نه تنها بر دشمن بسته اند بلکه او را وادار به خروج از خلیج فارس نموده اند و تقریبا دیگر آثار اندکی از آن حضور متراکم دهه های گذشته وجود دارد این یعنی رویش یک قدرت جدید به نام اسلام و ایران اسلامی، امروز ایران و اسلام دو حقیقت یک پارچه هستند.

فرمانده کل سپاه ادامه داد: به لبنان می رویم، در لبنان بیش از ۱۰۰ هزار موشک آماده شلیک است تا جهنمی را برای صهیونیست ها در لحظه‌ای که تقدیر الهی رقم بزند جهنمی از آتش درست کند.

سرلشکر سلامی بیان کرد: این جزء کوچکی از قدرت حزب الله بزرگ ما است، بلکه آن حزب الله قهرمان امروز می تواند با یک فتح المبین، بیت المقدس، با یک خیبر، صهیونیست ها با خیبر بیشتر آشنا هستند، این عبارت را بهتر می فهمند، می فهمند خیبریون چه کسانی هستند.

وی گفت: فقط کافی است شرایط ایجاد شود و دشمن صهیونیستی در محاسبات خود اشتباه کند، یک عملیات بیت المقدس کافی است و حزب الله قهرمان امروز یک قدرت عظیم فشرده، آماده، فشرده، با انگیزه است.

فرمانده کل سپاه ادامه داد: آنها می خواستند نظام سوریه را ساقط کنند که حلقه محوری جبهه مقاومت بود ولی جبهه مقاومت این را نخواست و نظام سوریه ایستاد، این یک شاخص قدرت جهانی بود، ما می‌خواستیم او بایستد، جبهه مقاومت می خواست این نظام بایستد، آمریکا، اروپا همه می‌خواستند او نایستد، ولی او ایستاد، حالا ببینید چه کسی پیروز است.

سرلشکر سلامی بیان کرد: آن آمریکایی که ۵۰ درصد بودجه نظامی همه عالم ازآن او است آن امریکایی که ۲۰ درصد ثروت جهان را تولید می کند امروز جایی در جهان اسلام برای حضور مستقیم او وجود ندارد، جزء در گوشه‌ای در شرق فرات و در محدود کوچکی از دو سه پادگان در عراق، چیزی از آنها باقی نمانده است این قسمتی هم که مانده‌اند قدرت تاثیر ندارند، این یعنی درهم شکست استخوان قدرت های به ظاهر بزرگ توسط مسلمانان بیرق به دستی که با لبیک به فرمان نائب امام این چنین عرصه های جهان اسلام را عرصه جهاد کرده‌اند.

فرمانده کل سپاه ادامه داد: مشکلات امروز از تحریم نیست همه قابل حل هستند همه جهان مشکل دارد ما هم داریم، ما به هم پیوسته ایم و سختی را تقسیم می کنیم و در شادی ها با هم هستیم.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید