رجز خوانی رژیم صهیونیستی برای نیروهای مقاومت فلسطین

کدخبر: ۵۱۳۱۰۵
اقتصادنیوز: نخست وزیر اسرائیل مدعی شد رژیم صهیونیستی هرگز به گروه‌های تروریستی اجازه نخواهد داد که در منطقه بسته غزه جدول زمانبندی تعیین کنند و شهروندان اسرائیل را تهدید کنند.
رجز خوانی رژیم صهیونیستی برای نیروهای مقاومت فلسطین

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، یائیر لاپید نخست وزیر و بنی گانتس وزیر جنگ رژیم صهیونیستی جمعه شب در بیانیه‌ای مشترک اعلام کردند که  اجازه نخواهند داد که هیچ کسی به ادعای آنها سرزمین های اشغالی و ساکنان آن را تهدید کند.

سی ان ان عربی گزارش داد، در این بیانیه مشترک آمده است: ارتش اسرائیل چندین حمله هوایی به اهداف متعلق به جنبش جهاد اسلامی در نوار غزه انجام داده است.

در ادامه این بیانیه ادعا شده است که سخن از عملیات نظامی می شود که هدف آن برچیده شدن تهدید آشکار علیه شهروندان اسرائیلی و منطقه بسته غزه و هدف قرار گرفتن تروریست‌ها و اعزام کنندگان آنها می‌شود.

لاپید با نادیده گرفتن تروریسم دولت رژیم صهیونیستی در به خاک و خون کشیدن مردم فلسطین به ویژه نوار غزه، اعضای جنبش جهاد اسلامی و دیگر گروه‌های مقاومت را تروریست معرفی می‌کند.

نخست وزیر رژیم آپارتاید رژیم صهیونیستی ادعا کرد: دولت اسرائیل هرگز به گروه‌های تروریستی اجازه نخواهد داد که در منطقه بسته غزه جدول زمانبندی تعیین کنند و شهروندان اسرائیل را تهدید کنند.

وی بار دیگر ادعا کرد: هرکس بخواهد به اسرائیل تعدی کند، ما به آنان دست پیدا خواهیم کرد.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در ادامه ادعاهای پوچ خود افزود: دستگاه امنیتی در رویارویی با اعضای جهاد اسلامی در راه برچیدن تهدید شهروندان اسرائیل وارد عمل شده‌اند.

در همین راستا بنی گانتس وزیر جنگ صهیونیست‌ها نیز گفت: مأموریت ما دفاع از شهرک‌نشین‌های صهیونیستی و شهروندان اسرائیلی است و هرگز اجازه نخواهیم داد که کسی شهروندان ما را تهدید یا به آنان تعدی کند و کسانی که اقدام به این کار خواهند کرد، اینگونه هدف قرار خواهند گرفت.

ناصر کنعانی حمله وحشیانه رژیم آپارتاید صهیونیستی به غزه و ترور فرماندهان مقاومت و جمعی از مردم بی دفاع فلسطین را به شدت محکوم کرد.  

ارتش رژیم صهیونیستی امروز جمعه چند منطقه نوار غزه را هدف حملات هوایی خود قرار داد که در جریان آن تاکنون دست‌کم هشت فلسطینی شهید و ۵۰ نفر دیگر زخمی شده اند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید