بیانیه کاخ کرملین در واکنش به مصاحبه زلنسکی

کدخبر: ۵۱۳۸۳۰
اقتصادنیوز: کاخ کرملین طی یک بیانیه‌ای با اشاره به تحریم‌های شدید مالی علیه روسیه، اعلام کرد تمام تلاش‌های صورت گرفته از سوی کشورهای غربی برای تحریم روسیه بیهوده بوده است و این تحریم‌ها بیشتر به ضرر خود غربی‌ها است.
بیانیه کاخ کرملین در واکنش به مصاحبه زلنسکی

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، «دیمیتری پسکوف» سخنگوی کاخ کرملین طی بیانیه‌ای در واکنش به مصاحبه رئیس جمهور اوکراین با روزنامه واشنگتن پست گفت: در تحریم‌های غرب علیه روسیه، بیش از همه شهروندان غربی ضرر می‌کنند.

آناتولی گزارش داد، کاخ کرملین روز سه شنبه طی بیانیه‌ای اعلام کرد تمام تلاش‌های صورت گرفته از سوی کشورهای غربی برای تحریم روسیه و منزوی کردن این کشور بیهوده بوده است. کرملین به تحریم‌های شدید مالی علیه روسیه اشاره کرد و گفت این تحریم‌ها بیشتر به ضرر خود غربی‌ها است.

دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین گفت کشورهای اروپایی که از اوکراین حمایت می کنند دیر یا زود به این فکر خواهند افتاد که آیا ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهور این کشور کارها را به درستی انجام می‌دهد.

وی با هدف قرار دادن کشورهای اروپایی که از زمان آغاز جنگ روسیه و اوکراین، مجموعه‌ای از تحریم‌ها را علیه مسکو اعمال کرده‌اند، گفت: در واقع کشورهای غربی و شهروندان آنها هزینه این تحریم‌ها را پرداخت خواهند کرد و هیچ تاثیر منفی در روسیه نداشته است.

زلنسکی در مصاحبه‌اش با روزنامه واشنگتن پست از کشورهای غربی خواسته بود مانع ورود جهانگردان روسی به کشورهایشان شوند.

پسکوف در پاسخ به سخنان زلنسگی گفت: دیر یا زود کشورهای غربی این سوال را خواهند پرسید که رئیس جمهور اوکراین کارها را درست انجام می‌دهد و چرا باید شهروندان روسی هزینه این را بدهند. آیا مردم اوکراین از درستی کارهای زلنسکی آگاهی دارند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید