رئیسی وارد جیرفت شد

کدخبر: ۵۱۴۳۰۵
اقتصادنیوز: رئیس جمهور در دومین روز از آخرین دور سفرهای استانی خود، وارد شهرستان جیرفت شد و مورد استقبال مسئولین شهرستانی قرار گرفت.
رئیسی وارد جیرفت شد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی ظهر دیروز پنجشنبه ۲۰ مردادماه به منظور برگزاری سی و یکمین و آخرین سفر از دور اول سفرهای استانی دولت مردمی، با استقبال نماینده ولی فقیه، استاندار و جمعی از مسئولین استانی وارد استان کرمان شده بود.

دیدار با اقشار مختلف مردم جنوب استان کرمان (ساعت ۱۰:۳۰ در مصلی جیرفت)، نشست با ایثارگران، نخبگان و خانواده شهدا استان، برگزاری شورای اداری و نشست خبری در پایان سفر از مهمترین برنامه‌های روز دوم سفر رئیس جمهور به استان کرمان خواهد بود.

پیش از این آیت الله رئیسی در بدو ورود به کرمان، با بیان اینکه با وجود ظرفیت های فراوان در استان، بیکاری در کرمان معنا و مفهم ندارد گفته بود: «فقر و محرومیت موجود در استان به ویژه در جنوب استان زیبنده نیست و دولت مصمم است هم در تکمیل پروژه های نیمه تمام و هم در جهت رفع فقر و محرومیت که چهره زیبای استان را بد جلوه می دهد، گام بردارد و نسبت به رفع فقر و محرومیت از چهره استان تلاش کند.»

وی خاطر نشان کرده بود «مشارکت در سرمایه گذاری به ویژه در جنوب استان بسیار اهمیت دارد و زمینه برای سرمایه گذاری بسیار وجود دارد که باید از آنها نهایت استفاده را کرد.»

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید