جزئیات تحریم های جدید کانادا علیه روسیه

کدخبر: ۵۱۶۹۸۲
اقتصادنیوز: کانادا ۶۲ تبعه روسیه من‌جمله اتباع روسی، مقامات بلندپایه مسکو همچون فرمانداران فدرال این کشور و روسای مناطق، اعضای خانواده آنها و مقامات ارشد نهادهای دفاعی را به تحریم‌های خود علیه این کشور اضافه کرد.
جزئیات تحریم های جدید کانادا علیه روسیه

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، دولت کانادا در جدیدترین تحریم‌های خود علیه روسیه، ۶۲ تن از اتباع این کشور شامل فرمانداران و روسای مناطق و اعضای خانواده‌های آنها را اضافه کرد.

آناتولی گزارش داد، دولت کانادا روز سه شنبه نشستی مجازی با حضور رهبران کشورهای مختلف جهان برگزار کرد که طی آن از تحریم‌های جدید این کشور علیه شهروندان مسکو و سازمان‌های دولتی این کشور رونمایی کرد. کانادا در این نشست از کمک‌های مالی بیشتر به کی‌یف نیز خبر داد.

جاستین ترودو نخست وزیر کانادا، گفت: کانادا در حال اعمال تدابیر جدید علیه ۶۲ تن از افراد نزدیک به دولت روسیه و یک نهاد دفاعی است که در جنگ روسیه علیه اوکراین شرکت دارد.

در تحریم‌های جدید کانادا علیه اتباع روسی، مقامات بلندپایه دولت روسیه از جمله فرمانداران فدرال روسیه و روسای مناطق، اعضای خانواده آنها و مقامات ارشد نهادهای دفاعی دیده می‌شوند.

ترودو همچنین از افزایش کمک مالی تقریباً ۳میلیون دلاری این کشور برای تقویت ارتش و نیروهای نظامی و دولتی اوکراین خبر داد.

ترودو در کنار اولاف شولتز که در کانادا به سر می‌برد، ضمن اعلام کمک‌های بیشتر کانادا و آلمان در کنار اتحادیه اروپا به اوکراین گفت کانادا و آلمان در حمایت مستمر خود از کی‌یف ثابت قدم هستند

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید