کاخ سفید بیانیه داد / دیدار و گفتگوی سالیوان با رئیس موساد

کدخبر: ۵۱۷۴۸۵
اقتصادنیوز: مشاور امنیت ملی دولت بایدن بر تعهد قاطع دولت بایدن به امنیت رژیم صهیونیستی تاکید کرد و دو طرف درباره راههای تعمیق مشارکت امنیتی از جمله از طریق همکاری و هماهنگی منطقه‌ای تبادل نظر کردند.
کاخ سفید بیانیه داد / دیدار و گفتگوی سالیوان با رئیس موساد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، جیک سالیوان مشاور امنیت ملی آمریکا با بنی گانتس وزیر جنگ رژیم صهیونیستی دیدار و درباره ایران و مسایل منطقه گفتگو کردند.

کاخ سفید روز جمعه به وقت محلی با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که این دیدار برای ادامه رایزنی‌ها در مورد مسائل امنیتی صورت گرفت.

مشاور امنیت ملی دولت بایدن بر تعهد قاطع دولت بایدن به امنیت رژیم صهیونیستی تاکید کرد و دو طرف درباره راههای تعمیق مشارکت امنیتی از جمله از طریق همکاری و هماهنگی منطقه‌ای تبادل نظر کردند.

بر اساس بیانیه کاخ سفید، آنها همچنین در تداوم ادعاهای همیشگی علیه جمهوری اسلامی ایران درباره تعهد ایالات متحده برای اطمینان از عدم دستیابی به سلاح هسته ای و لزوم مقابله با تهدیدات ادعایی و گروههای مورد حمایت ایران رایزنی کردند.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی امروز جمعه بار دیگر لاف زنی های خود علیه ایران را در سایه مذاکرات جاری درباره رفع تحریم ها و احتمال دستیابی به یک توافق تکرار کرد.

به گزارش ایرنا از شهاب نیوز، بنی گانتس گفت: ما همکاری ها علیه ایران را در هوا، زمین، دریا، اطلاعات و حوزه سایبری گسترش خواهیم داد و مطمئن خواهیم شد که ایران توان هسته ای ندارد.

وی افزود: ما به تعمیق همکاری با ارتش آمریکا و گسترش اقدامات برای آسیب رساندن به هم پیمانان ایران در منطقه ادامه می دهیم.

 رئیس سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی "موساد" نیز پیش ازاین با ابراز نگرانی از امضای توافق هسته ای غرب باایران، گفت: توافق قریب الوقوع هسته ای با ایران در صورت تصویب نهایی، یک "فاجعه استراتژیک" برای تل آویو خواهد بود.

دیوید برنیع رئیس سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی "موساد" گفت: توافق قریب الوقوع هسته ای با ایران در صورت تصویب نهایی، یک "فاجعه استراتژیک" برای تل آویو خواهد بود.

به گزارش روز جمعه ایرنا از پایگاه خبری النشره، رئیس موساد افزود: تنها چیزی که در توافق تغییر می کند، برخی " تاکتیک‌ ها" است.

 براساس این گزارش در روزهای اخیر با توجه به نزدیک شدن به امضای توافق هسته ای ایران، رئیس موساد با مسوولان دیگر رژیم صهیونیستی از جمله یاییر لاپید، دیدارهای فشرده ای برگزار کرده است.

رئیس موساد با استناد به بررسی های مختلف، احتمال امضای توافق را حدود ۱۰۰ درصد اعلام کرد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید