پیام مهم مقتدی صدر به طرفدارانش/ راه خود را ادامه دهید

کدخبر: ۵۱۹۷۸۶
اقتصادنیوز: رهبر جریان صدر عراق با انتشار توئیتی از طرفداران خود خواست به راه اصلاحات و مبارزه با فساد ادامه دهند.
پیام مهم مقتدی صدر به طرفدارانش/ راه خود را ادامه دهید

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، از السومریه، «مقتدی صدر» رهبر جریان صدر عراق در جدیدترین موضع گیری درباره تحولات کشورش طرفداران خود را به ادامه راه اصلاحات و مبارزه با فساد فرا خواند.

روبوسی یک روحانی با زنان/ شریفی به مقتدی صدر پناه برد+ فیلم

مقتدی صدر امروز دوشنبه در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت: به اصلاحات ادامه دهید. هر اتفاقی بیفتد، من و همراهانم نه شرقی هستیم نه غربی.

ترس مقتدی صدر از آیت‌الله سیستانی در جریان حوادث اخیر عراق!

این توئیت رهبر جریان صدر در حالی است که دادگاه عالی فدرال عراق دیروز یکشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد که پس از طرح شکایت در این دادگاه برای اعتراض به پذیرش استعفای نمایندگان جریان صدر، ۲۸ سپتامبر جاری به عنوان تاریخ برگزاری جلسه رسیدگی به این درخواست تعیین شد.

گفتنی است، نمایندگان جریان صدر به درخواست مقتدی صدر رهبر این جریان استعفای خود را حدود دو ماه و نیم پیش تقدیم محمد الحلبوسی رئیس پارلمان عراق کردند و او نیز با این استعفا موافقت کرد.

جریان صدر در انتخابات پارلمانی اخیر عراق موفق شد با کسب ۷۳ کرسی از اصل ۳۲۹ کرسی پارلمانی در صدر قرار گیرد و پس از آن، ائتلاف سنی تقدم با ۳۷ کرسی و ائتلاف دولة القانون با ۳۳ کرسی، حزب دموکرات کردستان عراق با ۳۱ کرسی، ائتلاف کردستان و ائتلاف الفتح به رهبری هادی العامری با ۱۷ کرسی در رتبه‌های بعدی قرار گرفتند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید