بیانیه تشکیلات خودگردان در واکنش به ادعای جدید اسرائیل درباره ترور ابوعاقله

کدخبر: ۵۱۹۸۳۲
اقتصادنیوز: ریاست تشکیلات خودگردان فلسطین تأکید کرد: هرگز به اسرائیل اجازه داده نخواهد شد که از مجازات به علت ارتکاب جنایت‌های مستمر علیه ملت فلسطین و مقدسات آن در امان باشد. همه شواهد ثابت کرده که اسرائیل ابوعاقله را به قتل رسانده است.
بیانیه تشکیلات خودگردان در واکنش به ادعای جدید اسرائیل درباره ترور ابوعاقله

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، ریاست تشکیلات خودگردان فلسطین با صدور بیانیه‌ای به نتیجه تحقیقات ارتش رژیم صهیونیستی درباره ترور شیرین ابوعاقله خبرنگار فلسطینی الجزیره که در آن اعلام شد وی به صورت اشتباهی به ضرب گلوله نظامیان این رژیم به شهادت رسید، واکنش نشان داد.

الجزیره گزارش داد، در این بیانیه آمده است: گزارش اسرائیل درباره شهادت ابوعاقله، تلاش جدید این رژیم برای فرار از پذیرش مسئولیت به قتل رساندن اوست. ما با همکاری همه طرف‌های مربوطه و در رأس آنها دیوان کیفری بین المللی، به پیگیری پرونده شهادت ابوعاقله ادامه خواهیم داد.

اسرائیل قتل شیرین ابوعاقله را به گردن گرفت؟

ریاست تشکیلات خودگردان فلسطین تأکید کرد: هرگز به اسرائیل اجازه داده نخواهد شد که از مجازات به علت ارتکاب جنایت‌های مستمر علیه ملت فلسطین و مقدسات آن در امان باشد. همه شواهد و تحقیقات ثابت کرده است که اسرائیل ابوعاقله را به قتل رسانده و مرتکب این جنایت شده است.

ارتش رژیم صهیونیستی امروز دوشنبه در تازه‌ترین موضع گیری درباره قتل شیرین ابوعاقله خبرنگار شبکه الجزیره، اذعان کرد که وی به صورت اشتباهی به ضرب گلوله نظامیان این رژیم به قتل رسیده است و دادستانی نظامی هیچ گونه تناقضی را که مستلزم انجام تحقیقات کیفری درباره قتل ابوعاقله باشد، مشاهده نکرده است.

شیرین ابوعاقله که یکی از خبرنگاران باسابقه شبکه الجزیره عربی بود، خردادماه هنگام پوشش حملات ارتش رژیم صهیونیستی در شهر «جنین» به شهادت رسید.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید