یک انتصاب جدید در دفتر ریاست جمهوری

کدخبر: ۵۲۰۲۴۱
اقتصادنیوز: شهرام وثوقی‌راد به سمت «معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس جمهور» منصوب شد.
یک انتصاب جدید در دفتر ریاست جمهوری

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ریاست جمهوری، رئیس دفتر رئیس جمهور در حکم انتصاب وثوقی‌راد تصریح کرده است: با عنایت به تعهد و تجربیات ارزشمند جناب‌عالی در عرصه ارتباطات و اطلاع‌رسانی، انتظار دارد با ایجاد هماهنگی، هم‌افزایی و استفاده از کلیه ظرفیت‌های رسانه‌ای در اطلاع‌رسانی مناسب و به هنگام و تصویرسازی شایسته و امیدآفرین از اقدامات بعمل آمده در حوزه ریاست جمهوری مجدانه بکوشید.

آیین تودیع و معارفه شهرام وثوقی‌راد و عباس هنرمند معاونین جدید و سابق ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس جمهور نیز پیش از ظهر امروز برگزار شد.
در این مراسم علاوه بر رئیس دفتر رئیس جمهور، جمعی از معاونین و مدیران دفتر رئیس جمهور، رئیس و دبیر شورای‌اطلاع‌رسانی دولت و معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی نیز حضور داشتند.
اسماعیلی همچنین در حکمی عباس هنرمند را به سمت مشاور رئیس دفتر رئیس جمهور منصوب کرد.
متن حکم  اسماعیلی برای معاون جدید ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رئیس جمهور به شرح زیر است:
«بسم‌الله الرحمن الرحیم
جناب آقای شهرام وثوقی‌راد
با عنایت به تعهد و تجربیات ارزشمند جناب‌عالی در عرصه ارتباطات و اطلاع‌رسانی، به موجب این حکم به سمت «معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس جمهور» منصوب می‌شوید.
انتظار دارد با ایجاد هماهنگی، هم‌افزایی و استفاده از کلیه ظرفیت‌های رسانه‌ای در اطلاع‌رسانی مناسب و به هنگام و تصویرسازی شایسته و امیدآفرین از اقدامات بعمل آمده در حوزه ریاست جمهوری مجدانه بکوشید.
امید است با اتکال به خداوند متعال و اهتمام به عدالت‌محوری، روحیه انقلابی، مردم‌داری، پاکدستی و فسادستیزی، قانون‌مداری و مفاد عهدنامه مدیران دولت مردمی در انجام شایسته وظایف محوله موفق باشید.
غلامحسین اسماعیلی
رئیس دفتر رئیس جمهور»

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید