حکم جدید مخبر برای زاهدی وفا / استعفا پذیرفته شد؟

کدخبر: ۵۲۱۷۴۹
اقتصادنیوز: محمدهادی زاهدی وفا در نامه ای به رییس جمهور از کاندیداتوری و سرپرستی وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی استعفا د اد.
حکم جدید مخبر برای زاهدی وفا / استعفا پذیرفته شد؟

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی معاون اول رییس‌جمهوری، در حکم محمد مخبر به محمدهادی زاهدی وفا آمده است: نظر به تعهد، شایستگی و سوابق ارزشمند جنابعالی، به موجب این حکم به سمت «معاون هماهنگی و نظارت اقتصادی و زیربنایی معاون اول رییس جمهور» منصوب می شوید.

معاون اول رییس جمهوری در ادامه این حکم آورده است: شایسته است ضمن هماهنگی با دستگاه‌های اجرایی ذیربط در چارچوب شرح وظایف مصوب آن معاونت، پیگیری و نظارت لازم را به عمل آورید.

در پایان این حکم آمده است: امید است با اتکال به الطاف خداوند متعال، ضمن بهره‌گیری از توانایی های مجموعه دولت و اهتمام لازم در سایه تعامل و همکاری همکاران و با رعایت اصول «عدالت محوری»، «انقلابی گری»، «مردم داری»، «پاکدستی و فسادستیزی» و «قانون مداری» دولت مردمی، در انجام مسئولیت محوله موفق و موید باشید.

 محمدهادی زاهدی وفا در نامه ای به رییس جمهور استعفای خود را از کاندیداتوری و  سرپرستی وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد. 

زاهدی وفا در این نامه نوشته است، با توجه به اتمام زمان سه ماهه سرپرستی اینجانب و به دلیل پرهیز از هر گونه حواشی برای دولت محترم استعفای خودم را اعلام می دارم

منابع مطلع و آگاه از عودت نامه معرفی زاهدی وفا به مجلس از سوی دولت و ریاست جمهوری خبر می دهند.

فوری : زاهدی وفا استعفا داد / مخبر برای او حکم زد

 

هفته گذشته خبرگزاری دولت از نامه معرفی زاهدی وفا به مجلس به عنوان گزینه پیشنهادی رییس جمهور برای کسب رای اعتماد به مجلس خبر داده بود،که پس از حواشی بوجود آمده در خصوص تابعیت فرزندان و همسر ایشان در کشور کانادا و عضویت زاهدی وفا و خانواده اش در شرکتهای متعدد تجاری واکنش نمایندگان مجلس و رسانه ها را برانگیخت، مجلس هم اکنون در تعطیلات به سر می برد و زمان بازگشایی مجلس ۲۹ شهریور می باشد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید