امیرعبداللهیان توئیت جدید زد

کدخبر: ۵۲۲۳۸۳
اقتصادنیوز: وزیر امورخارجه کشور در توئیتی با اشاره به مراسم اربعین امسال گفت: دو ملت ایران و عراق پیوندی ناگسستنی دارند.
امیرعبداللهیان توئیت جدید زد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، حسین امیر عبداللهیان در صفحه توییتر خود نوشت :«مراسم اربعین امسال بار دیگر نشان داد که دو ملت ایران و عراق پیوندی ناگسستنی دارند. از همه مردم عراق و دولت و نیروهای مسلح این کشور در حسن میزبانی از زائران ایرانی و غیر ایرانی اربعین صمیمانه تشکر می‌کنیم.»

تصاویری دیده نشده از سردار قاآنی در سامرا

سفارت ایران در عراق نیز در پایان برگزاری راهپیمایی اربعین حسینی در بیانیه‌ای از دولت و ملت عراق و تمامی زائران ایرانی تشکر و قدردانی کرد.

در متن بیانیه سفارت ایران در عراق آمده است :«مَن لَم یَشکُرِ المَخلوقَ لَم یَشکُرِ الخالِقَ

همزمان با به پایان رسیدن مراسم اربعین حضرت اباعبدالله الحسین(ع)؛ سفارت جمهوری اسلامی ایران در عراق فرض می داند مراتب سپاس و قدردانی خویش را از دولت دوست و برادر جمهوری عراق، مراجع عظام ،تمامی آحاد مردم مهمان نواز این کشور، مسئولان گرامی عتبات عالیات، موکب داران عزیز عراقی، کلیه قوای مسلح، نیروهای امنیتی و پلیس، حشدالشعبی غیور، نیروهای مبارزه با تروریسم، جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران، کادر پزشکی ، پلیس مرزبانی، نیروهای خدوم مستقر در گذرگاه‌های مرزی، گزارشگران و اصحاب رسانه  و تمامی عاشقان حسینی که خاضعانه پذیرای زائران در منازل خویش گردیدند و دیگر عزیزانی که به هر نحوی باعث تسهیل و کمک به برگزاری راهپیمایی و مراسم زمینه ساز ظهور اربعین حسینی در سالجاری شدند را اعلام کند .

این بزرگترین تجمع انسانی در جهان که بی تردید ناشی از برکت وجود سرور و سالار شهیدان است، هرگز نمی‌توانست بدون همراهی و همکاری زائران عزیز ایرانی که بردباری آنان در پرتو عشق حسینی زبانزد عام و خاص است به سر منزل مقصد رسد.

این سفارت نهایت تشکر خویش را از یکایک زائران عزیز اعلام می نماید.

از درگاه خداوند متعال مسالت داریم با همدلی و مساعدت تمامی عزیزان دست اندرکار در ایران و عراق، بتوانیم سال آتی نیز مراسمی ‌باعظمت تر و باشکوه تر را با حضور تمامی دلدادگان حسینی شاهد باشیم. ان شاء الله.»

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید