تصاویری از دیدار فرمانده سپاه کردستان با خانواده داغدار مهسا امینی

کدخبر: ۵۲۲۶۳۲
​اقتصادنیوز: فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان با خانواده مرحومه مهسا امینی دیدار و گفت‌وگو کرد.
تصاویری از دیدار فرمانده سپاه کردستان با خانواده داغدار مهسا امینی

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم، سردار سید صادق حسینی به همراه استاندار و معاون سیاسی‌، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان با حضور در مراسم ختم و در جمع خانواده مرحومه مهسا امینی با آنها دیدار کرد.

حضور یک فرمانده نظامی در ختم مهسا امینی

دیدار استاندار کردستان با خانواده مهسا امینی/ قول استاندار به خانواده داغدیده

اسماعیل زارعی‌کوشا استاندار کردستان نیز ضمن تسلیت به این خانواده، از پیگیری جدی این اتفاق ناگوار از طریق مبادی قانونی خبر داد و تصریح کرد: بررسی دقیق علت حادثه و برخورد با هر گونه قصور و تقصیر احتمالی حسب دستور رئیس جمهور مورد انتظار است.

خانواده مرحومه امینی نیز در این دیدار ضمن تشکر و قدردانی از حضور و حسن نیت مسئولان کردستان، خواستار بررسی دقیق و علت مرگ فرزندشان بودند.

رئیس‌جمهور نیز روز گذشته در تماس تلفنی با خانواده مرحوم مهسا امینی، ضمن ابراز همدردی با این خانواده و طلب صبر و اجر برای آنان در این مصیبت، گفت: من در جریان سفر ازبکستان از این واقعه مطلع شدم که بلافاصله به همکارانم دستور دادم تا بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دهند و مطمئن باشید این موضوع را از دستگاه‌های مسئول مطالبه خواهم کرد تا ابعاد آن روشن شود. دختر شما همچون دختر خود من است و احساس من این است که این حادثه برای یکی از عزیزان خود من پیش آمده است. اینجانب را در مصیبت خود شریک، و همدرد غم و اندوهتان بدانید.

رئیس قوه قضاییه نیز امروز با بیان اینکه به خانواده خانم امینی اطمینان می‌دهم که پرونده با دقت و سرعت پیگیری می‌شود، اظهار داشت: با دادستان تهران صحبت کرده‌‌ام و قرار است همه دوربین‌های عمومی و خصوصی مکان‌های مورد تردد بررسی شود و نتیجه تحقیقات براساس حق و موازین اعلام خواهد شد. هیچ ملاحظه‌ای در این خصوص نخواهیم داشت.

پس از دستور رئیس‌جمهور، رئیس قوه قضائیه، وزیر کشور، فرمانده کل انتظامی و دیگر مسئولان ارکان قضائی و نمایندگان مجلس کشور مبنی بر رسیدگی دقیق به این موضوع، کمیسیون قضائی مجلس برای علت فوت خانم "مهسا امینی" کمیته حقیقت‌یاب متشکل از پزشکی قانونی، حفاظت اطلاعات قوه قضائیه و مسئولین امنیتی تشکیل داده و پیگیری در حال انجام است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید