نامه سرگشاده الیاس حضرتی به رئیسی؛

با اقتدار دستور جمع‌آوری گشت ارشاد را بدهید

کدخبر: ۵۲۲۶۴۹
اقتصادنیوز: دبیرکل حزب اعتمادملی در نامه‌ای سرگشاده به رئیس‌جمهور با اشاره به درگذشت مهسا امینی خواستار جمع‌آوری گشت ارشاد شد‌.
با اقتدار دستور جمع‌آوری گشت ارشاد را بدهید

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از اعتمادآنلاین ، الیاس حضرتی، دبیرکل حزب اعتمادملی و مدیر گروه رسانه‌ای اعتماد، در نامه‌ای سرگشاده خطاب به سیدابراهیم رئیسی با اشاره به درگذشت مهسا امینی صدور دستور جمع‌آوری گشت ارشاد را خواستار شد‌. 

 مشروح نامه الیاس حضرتی خطاب به رئیس‌جمهور به شرح زیر است:

ابراز حمایت ۱۴ تشکل دانشجویی از روند دادخواهی خانواده مهسا امینی

علت بازداشت مهسا امینی توسط گشت ارشاد اعلام شد/ ساپورتی که پایش بوده ایراد داشته است

با سلام و خداقوت به رئیس‌جمهور محترم جناب حجت‌الاسلام و المسلمین سیدابراهیم رئیسی

ملت و حکومت ما روزهای تلخ، سخت و سرنوشت‌سازی را از سر می‌گذراند. لازمه گذر از این روزها، توانایی گرفتن تصمیمات مهم و تاریخی است و مسئولیت این امر بر دوش جنابعالی قرار دارد.

دستور ویژه محسنی اژه ای برای بررسی دوربین ها در خصوص فوت مهسا امینی+فیلم

چند روز اخیر و به واسطه فوت خانم مهسا امینی قلب میلیون‌ها ایرانی جریحه‌دار شده است و نگاه مردم و تاریخ به واکنش رسمی حکومت است.

ضمن قدردانی از تماس و ابراز تاسف و اظهار همدردی جنابعالی به عنوان رئیس‌جمهور مملکت با خانواده مرحومه، از شما تقاضا دارم برای آرام کردن قلب‌های زخم خورده و آرامش روح عزیز و دختر از دست رفته‌مان، مقتدارنه دستور جمع‌آوری گشت ارشاد را دهید، گشتی که به عقیده اغلب حقوق‌دانان واجد اعتبار حقوقی نیست. با تمام توان پای این تصمیم مهم و تاریخی خود بمانید، باشد که چنین تصمیمی موجب تسلی خاطر ملت شود و به نوعی تقدیر را به شکل دیگری رقم بزند.

در آخر برای سفری که در پیش دارید آرزوی توفیق دارم و از خداوند‌ متعال اراده‌ای قوی‌تر در جهت اتخاذ تصمیماتی در راستای احقاق حقوق ملت عزیز ایران خواستارم.

الیاس حضرتی

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید