سخنرانی آتشین لاوروف در مجمع عمومی سازمان ملل

کدخبر: ۵۲۳۶۹۷
اقتصادنیوز: سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه در سخنرانی خود در مجمع عمومی سازمان ملل، غرب را به علت روس هراسی مورد شماتت قرار داد.
سخنرانی آتشین لاوروف در مجمع عمومی سازمان ملل

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه از کشورهای غربی در مورد جنگ اوکراین انتقاد و اعلام کرد که آمریکا و متحدانش به دنبال ویران کردن کشورش هستند.

هشدار جدی لاوروف به آمریکا درباره ایران و تایوان

 خبرگزاری فرانسه گزارش داد، پس از آنکه رهبران غربی پس از چند روز تهاجم روسیه به اوکراین را محکوم کردند، لاوروف از نوبت روسیه در تریبون مجمع عمومی استفاده کرد تا فشار بر مسکو به رهبری واشنگتن را پاسخ دهد.

لاوروف وزیر امور خارجه روسیه در سخنرانی آتشین خود در مجمع عمومی سازمان ملل گفت: روس هراسی رسمی در غرب بی سابقه است که اکنون دامنه آن بسیار گسترده تر شده است.

وی در ادامه افزود: آنها از اعلام قصد برای تحمیل نه تنها شکست نظامی به کشور ما، بلکه برای نابودی و شکستن روسیه نیز ابایی ندارند.

لاوروف همچنین با دفاع از برگزاری رفراندوم در بخش های از اوکراین گفت: غرب در حال حاضر در مورد همه پرسی ها تنش می کند.

کمیسیون مرکزی انتخابات در لوهانسک و دونتسک روز جمعه اعلام کرد، رفراندوم برای پیوستن این دو منطقه به روسیه در سراسر دو جمهوری لوهانسک و دونتسک آغاز شده است.

این رای گیری تا ۲۷ سپتامبر که زمان شمارش آرا است، ادامه خواهد داشت. به دلایل امنیتی، مردم در چهار منطقه برای رای دادن در نزدیکی خانه‌هایشان دعوت می‌شوند و نه در مراکز رای گیری.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید