واکنش جنبش حماس به پیام تهدیدآمیز رئیس شاباک

کدخبر: ۵۲۳۷۶۸
اقتصادنیوز: جنبش حماس در واکنش به تهدیدات رئیس شاباک علیه یحیی السنوار گفت: این تهدیدها نشان‌دهنده تنگنای سیاسی، امنیتی و نظامی است که سران رژیم صهیونیستی در نتیجه معادلاتی که مقاومت بر آنها تحمیل کرده است، با آن دست به گریبان هستند.
واکنش جنبش حماس به پیام تهدیدآمیز رئیس شاباک

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در واکنش به تهدیدات اخیر رئیس سرویس امنیت و اطلاعات داخلی رژیم صهیونیستی (شاباک) علیه «یحیی السنوار» رئیس جنبش حماس در نوار غزه گفت: تهدیدات «رونین بار» علیه یحیی السنوار موضوع جدیدی نیست و این تهدیدات، ملت و فرماندهی مقاومت فلسطین را دچار هراس نمی‌کند.

خبرگزاری شهاب گزارش داد، فوزی برهوم در ادامه افزود: تهدیدات رئیس شاباک علیه یحیی السنوار نشان دهنده تنگنای سیاسی، امنیتی و نظامی است که سران رژیم صهیونیستی در نتیجه معادلاتی که مقاومت بر آنها تحمیل کرده است، با آن دست به گریبان هستند.

به گزارش منابع خبری عبری زبان، رونین بار رئیس شاباک در پیامی خطاب به یحیی السنوار درباره احتمال انجام عملیات تل آویو علیه نوار غزه هشدار داد.

وی در پیام خود از یحیی السنوار خواست دست از تشویق فلسطینی‌ها برای انجام عملیات ضد صهیونیستی در کرانه باختری بردارد و بین بازسازی غزه و مقاومت یکی را انتخاب کند.

این منابع به نقل از پیام رئیس شاباک ادامه دادند: تل آویو هرگز اجازه نمی‌دهد عملیات‌های ضد اسرائیلی ادامه داشته باشد و در عین حال اوضاع ساکنان غزه بهبود یابد.

رونین بار که تشدید عملیات مقاومتی رزمندگان فلسطینی در کرانه باختری به شدت او را نگران کرده است، تهدید کرد که اگر این وضعیت ادامه داشته باشد، ممکن است در غزه نیز مانند کرانه باختری عملیات و حملات نظامی آغاز شود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید