عضو ارشد انصارالله:

ما تا تحقق پیروزی وارد جنگ شدیم

کدخبر: ۵۲۴۰۱۳
اقتصادنیوز: یک عضو جنبش انصارالله یمن با تاکید بر اینکه کشورهای متجاوز ابعاد بشردوستانه آتش‌بس را رعایت نکردند، گفت: کشورهای متجاوز باید بدانند که توان و قدرت یمن درحال افزایش است و ما به دنبال صلحی هستیم که حافظ عزت و حاکمیت یمن باشد.
ما تا تحقق پیروزی وارد جنگ شدیم

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، «القحوم» از اعضای ارشد دفتر سیاسی جنبش انصار‌الله یمن در گفت‌وگوی اختصاصی با شبکه المیادین، با انتقاد از عدم تعامل ائتلاف سعودی درخصوص آتش‌بس افزود: کشورهای متجاوز ابعاد بشردوستانه آتش‌بس را رعایت نکردند.

وی در بخش دیگری از سخنانش به رژه اخیر نیروهای یمنی در صنعا پرداخت و تصریح کرد: این رژه حامل پیام هشدارآمیز روشنی برای کشورهای متجاوز بود.

القحوم همچنین از سیل ورود نیروهای آمریکایی به باب المندب و حضرموت و نیز ورود نیروهای انگلیسی به المهر خبر داد.

وی تصریح کرد: کشورهای متجاوز باید بدانند که توان و قدرت یمن درحال افزایش است و ما به دنبال صلحی هستیم که حافظ عزت و حاکمیت یمن باشد.

این عضو جنبش انصارالله اضافه کرد: دشمن باید بداند ما تا تحقق پیروزی وارد جنگ شدیم.

وی افزود: دلیل موافقت با آتش‌بس این بود که ابعاد بشردوستانه آن رعایت شود، به محاصره یمن پایان داده شود، اما کشورهای متجاوز، اصرار به تشدید حملات نظامی دارند.

این مقام انصارالله تصریح کرد: کشورهای متجاوز  حامی گروهک القاعده در یمن هستند، در کنار این ها می‌توان به حمایت امارات از الویه العملاقه و حمایت عربستان از الیمن السعید اشاره کرد.

وی اظهار کرد: یمن دارای موشک‌های بالستیک دوربرد است که اسرائیل را نگران می‌کند.

القحوم در پایان گفت: آتش‌بس پیش نیاز راه‌حل سیاسی یمن است، اما کشورهای متجاوز در تلاش برای توانمندسازی القاعده و داعش هستند، هرچند ما نیز آمادگی دفاع از حاکمیت خود را داریم.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید