فاضل میبدی؛

به جای این همه دفاع از گشت ارشاد باید از مردم عذرخواهی می کردید /با خروج‌ فوج‌فوج جوانان از کشور چه باید کرد؟

کدخبر: ۵۲۴۶۹۱
یک سال است در این دولت به امید رفع تحریم‌،آرزوها بر باد می‌رود و باید شاهد انزوای بیشتری باشیم. به مردم وعده عدالت و ‌آزادی داده‌ایم، اما وعده‌ها کمتر محقق شد.
به جای این همه دفاع از گشت ارشاد باید از مردم عذرخواهی می کردید /با خروج‌ فوج‌فوج جوانان از کشور چه باید کرد؟

به گزارش اقتصادنیوز، محمدتقی فاضل میبدی در روزنامه شرق نوشت: 

در چند سال اخیر چندین حرکت اعتراضی در کشور صورت گرفت، متأسفانه هر اعتراض بعدی تندتر و خشن‌تر و احیانا با شعارهای رادیکال‌تر بود. چرا این داستان تمام نشد و شاید هم تمام نشود.

البته امیدواریم هرچه زوتر کشور به ثبات و آرامش برگردد؛ شوربختانه اما دولتمردان، همیشه اعتراض‌ها را از چشم دشمن خارجی دیدند و نفوذ و پایگاه کشورهای بیگانه را در کشور قوی دانستند. اگر در اعتراض‌های نخست با رویکرد کارشناسی و آسیب‌شناسی به مسئله نگاه می‌شد و مشکلات مردم که عمدتا اقتصادی بود، حل می‌شد، کار کشور به اینجاها کشیده نمی‌شد. گیرم اعتراض‌های خیایانی تمام شد، با خروج‌ فوج‌فوج جوانان از کشور چه باید کرد؟ با آسیب‌های رو به افزایش اجتماعی و فسادهای زیر پوست جامعه چه می‌کنیم؟ با وجود این تورم‌های افسارگسیخته که منشأ هر فسادی است، چه باید کرد؟ ‌         

به این برنامه‌های تحریف‌کننده و توجیه‌کننده صداوسیما چه باید گفت؟ با جوانانی که داشتن ماشین و خانه را برای خود محال می‌دانند و کورسوی امیدی را برای آینده خود نمی‌بینند، چه باید کرد؟ به هزاران جوان فارغ‌التحصیل بی‌کار و ‌سرگردان در جامعه چه باید گفت؟ که کشورشان را رو به سامان نبینند.

یک سال است در این دولت به امید رفع تحریم‌ها نشسته‌اند و آرزوها بر باد می‌رود و باید شاهد انزوای بیشتری باشیم. به مردم وعده عدالت و ‌آزادی داده‌ایم، اما وعده‌ها کمتر محقق شد. ای عجب آن عهد و آن سوگند کو؟ و ده‌ها درد و مشکل دیگر. چرا نمی‌پذیریم که این شیوه مدیریت و این روش پاسخ‌گویی جواب نمی‌دهد. ای‌ کاش بعد از فوت مهسا امینی به جای این‌همه دفاع از گشت ارشاد یک عذرخواهی از مردم می‌شد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید