روزنامه واشنگتن پست مدعی شد؛

دردسر جدید «بایدن» برای انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا

کدخبر: ۵۲۴۸۶۶
اقتصادنیوز: ستون نویس واشنگتن پست می‌نویسد، تغییر وضعیت رهبر آمریکا در 10 سال گذشته بسیار محسوس است، رفتار وی در انظار عمومی احتمال انتخاب مجدد در انتخابات ریاست جمهوری سال 2024 را مورد تردید قرار می‌دهد.
دردسر جدید «بایدن» برای انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم، به نوشته واشنگتن پست رفتار رئیس جمهور آمریکا در انظار عمومی احتمال انتخاب مجدد در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۴ را مورد تردید قرار می‌دهد.

مگان مک آردل، ستون نویس واشنگتن پست می‌نویسد، تغییر وضعیت جو بایدن، رهبر آمریکا در 10 سال گذشته بسیار محسوس است، رفتار وی در انظار عمومی احتمال انتخاب مجدد در انتخابات ریاست جمهوری سال 2024 را مورد تردید قرار می دهد.

مک آردل نوشت: شما فقط باید یک ویدیو از یک دهه پیش را تماشا کنید تا ببینید که رئیس جمهور اکنون بسیار کندتر از قبل به نظر می رسد ... این یک مشکل برای این سیاستمدار است.

به گزارش اسپوتنیک، در طول مبارزات انتخاباتی، رئیس جمهور فعلی آمریکا باید با رای دهندگان دیدار کند. به گفته نویسنده این مطلب، هر چه بایدن بیشتر در جمع صحبت کند، سوالات بیشتری در مورد سن خود بوجود خواهد آورد.

پیش از این، بایدن در جریان کنفرانسی در واشنگتن تلاش کرده بود تا جکی والورسکی یکی از اعضای مجلس نمایندگان آمریکا را که در آگوست 2022 در یک سانحه رانندگی جان باخت، پیدا کند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید