در جلسه غیرعلنی مجلس با حضور سردار اشتری و وزیر کشور چه گذشت؟

کدخبر: ۵۲۴۹۴۲
عضو مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان مجلس شورای اسلامی جزئیاتی از جلسه غیرعلنی مجلس در مورد آشوب‌های اخیر را تشریح کرد.
در جلسه غیرعلنی مجلس با حضور سردار اشتری و وزیر کشور چه گذشت؟

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، معین‌الدین سعیدی، در مورد جزئیات جلسه غیرعلنی مجلس شورای اسلامی در مورد آشوب‌های اخیر و حمله تروریستی زاهدان که امروز - یکشنبه - برگزار شد، گفت: در این جلسه احمد وحیدی وزیر کشور و سردار حسین اشتری فرمانده انتظامی توضیحاتی در مورد وضعیت امنیتی کشور و نحوه کنترل آشوب‌ها ارائه دادند.

نماینده مردم چابهار در مجلس ادامه داد: علاوه بر این محمدصالح جوکار رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و وحیو جلال‌زاده رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نکاتی را در مورد حوادث اخیر بیان کردند و سپس ۵ نفر از نمایندگان نیز به قید قرعه به بیان دیدگاههای خود در این خصوص پرداختند.

سعیدی در مورد وضعیت استان سیستان و بلوچستان پس از حادثه تروریستی روز جمعه 8 مهر در زاهدان اظهار داشت: دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی تلاش دارند دامنه‌های موضوع را مدیریت کنند.

وی خاطرنشان کرد: قرار است کمیته‌ای از مجلس برای تهیه گزارشی از این حادثه تروریستی و ارایه آن به مجلس، به زودی به استان سیستان و بلوچستان سفر کند.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس افزود: نمایندگان سیستان و بلوچستان در جلسه غیرعلنی امروز از وزیر کشور خواستند گزارش ویژه‌ای را در مورد مسائل امنیتی این استان ارایه کند.

به گزارش ایرنا، جلسه غیرعلنی مجلس امروز - یکشنبه - به ریاست محمدباقر قالیباف رییس مجلس و با حضور وزیر کشور و فرمانده نیروی انتظامی با موضوع بررسی حوادث اخیر در کشور برگزار شد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید