توضیحات یک نماینده درباره تصویر حرکت شستش در صحن مجلس!+تصویر

کدخبر: ۵۲۵۵۳۶
اقتصادنیوز: یک عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی درباره تصاویر منتشر شده از او در جلسه رای اعتماد وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی توضیحاتی ارائه کرد.
توضیحات یک نماینده درباره تصویر حرکت شستش در صحن مجلس!+تصویر

به گزارش اقتصادنیوز احمد نادری در گفت و گو با ایسنا در واکنش به انتشار تصاویری از او در جلسه امروز مجلس برای بررسی صلاحیت محمدهادی زاهدی وفا گزینه پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: امروز عکسی از بنده از جلسه رای اعتماد به آقای زاهدی‌وفا منتشر شد که برخی ادعا کردند این تصاویر نشان‌دهنده مخالفتم با آقای زاهدی وفا بوده و این که اصطلاحا باید ایشان «بیفتد» و رای نیاورد.

وی ادامه داد: قضیه این بود که در جریان شمارش آرای مربوط به وزیر پیشنهادی گیت ورودی به هیات رییسه بسته بود و تعدادی از نمایندگان برای کسب اطلاع از نتیجه آرا مقابل جایگاه هیات رییسه تجمع کرده بودند. با توجه به اینکه صدا در مجلس زیاد بود، برای پاسخ به سوال نمایندگان درباره نتیجه رای آقای زاهدی وفا مجبور شدم با دست اشاره کنم که آقای زاهدی وفا رای نیاورده و همین اشاره‌های من را عکاسان منتشر کردند؛ عکسی که برخی از آن به عنوان اعلام مخالفتم تعبیر کردند.

این عضو هیات رییسه مجلس توضیح داد: مخالفت در مجلس با نشان دادن عدد ۲ و موافقت با نشان دادن عدد ۴ با انگشتان دست اعلام می‌شود لذا نشان دادن حرکات شست به سمت بالا و یا پایین نشان دهنده رای آوردن و یا نیاوردن است.

نادری در پایان و در جمع بندی مجددا گفت: عکسی که از بنده منتشر شده این را نشان می‌دهد که در حال اطلاع رسانی به نمایندگان هستم که آقای زاهدی وفا رای اعتماد را کسب نکرده و اعلام مخالفتم با ایشان نبوده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید