اظهارات استاندار تهران درباره اعتراضات کشور/ تک حرکت‌هایی هست اما آرامش نسبی وجود دارد

کدخبر: ۵۲۶۱۲۲
اقتصادنیوز: استاندار تهران گفت: اعتبارات بسیاری برای گروه‌هایی که علیه ایران کار می‌کنند صرف شده است و مسئولان سیاسی کشورها در حال اظهار نظر علیه ایران هستند.
اظهارات استاندار تهران درباره اعتراضات کشور/ تک حرکت‌هایی هست اما آرامش نسبی وجود دارد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، محسن منصوری در آئین افتتاح سه مجتمع یاورشهر در تهران در جمع خبرنگاران، گفت: یکی از وعده‌هایی که مجموعه دولت و شهرداری تهران به مردم پایتخت داده بودند این بود که بتوانیم در فاصله زمانی مشخصی چهره شهر تهران را از وجود معتادان متجاهر پاک کنیم. کار سختی که ابعاد مختلف امنیتی، اجتماعی و ... را در بر می‌گیرد و نیازمند برنامه ریزی دقیقی است.

وی ادامه داد: ظرفیت خوبی برای نگهداری معتادان متجاهر ظرف هشت ماه گذشته ایجاد شده، به شکلی که هشت ماه پیش ظرفیت ۱۰۰۰ نفری در این حوزه وجود داشت اما امروز با همت دستگاه‌های مختلف به حدود ۲۰ هزار نفر رسیده است که البته با افتتاح سه مجموعه امروز ۱۷۵۰ نفر به این ظرفیت اضافه خواهد شد.

در اکوایران ببینید : چرا التهاب موجود جامعه ایرانی را باید جدی گرفت؟

استاندار تهران تاکید کرد: بر اساس پیش بینی انجام شده حدود ۲۵ تا ۲۶ هزار معتاد متجاهر در تهران وجود دارد که البته این اعداد دقیق نیست. به این ترتیب حدود پنج تا شش هزار نفر کمبود ظرفیت وجود دارد که قطعا با تلاش و همکاری و تعامل شکل گرفته به این سقف مورد نیاز دست پیدا خواهیم کرد.

وی ادامه داد: این گام نخست است و قدم‌های بعدی یعنی بازاجتماعی کردن افراد و اقدامات فرهنگی موضوع دیگری است که در دستور کار قرار گرفته است. تجهیزات و ظرفیت لازم ایجاد خواهد شد و تا امروز نیز ظرفیت ۲۲ هزار نفری ایجاد شده است.

در بخش دیگری از این مراسم محسن منصوری استاندار تهران افزود: اعتبارات بسیاری برای گروه‌هایی که علیه ایران کار می‌کنند صرف شده است و مسئولان سیاسی کشورها در حال اظهار نظر علیه ایران هستند.

وی تاکید کرد: ممکن است تک حرکت‌هایی رخ دهد اما آرامش نسبی وجود دارد و دشمنان اغتشاشات مجازی را در بی بی سی و سایر شبکه‌های جیره خوار راه انداخته‌اند اما کشور ما از خطرات بسیاری عبور کرده است.

محمد عباسی رییس سازمان امور اجتماعی کشور نیز در آئین افتتاح سه مجتمع یاورشهر در تهران، گفت: از شهرداری و استانداری تهران بابت تلاشی که برای حل موضوعات اجتماعی شهر تهران انجام می‌دهند قدردانی می‌کنم. آنچه که در این ایام بیش از هر چیزی مورد توجه قرار گرفته است وحدت است. مهمترین پیام عزت آفرین امروز در افتتاح این سه مرکز همتی است که بکار گرفته شده است.

وی ادامه داد: از خدمات ارزشمند شهرداری تهران و شورای شهر که انصافا می‌توان گفت: پاسدار عزت انقلاب اسلامی هستند قدردانی می‌کنم. با روی کار آمدن دولت مردمی آقای رئیسی تاکید می‌کنیم که هر چه دشمنان دنبال توسعه باشند ما وحدت خود را حفظ خواهیم کرد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • نیم قرن با اقتصاد ایران؛ ۳۱ فروردین

      اقتصادنیوز: در پروژه «نیم قرن با اقتصاد ایران» تلاش بر این است تا از قبل اخبار و گزارش های اقتصادی به تصویر روشنی از…

    کارگزاری مفید