وزارت دفاع روسیه یک بیانیه داد

کدخبر: ۵۲۶۱۷۳
اقتصادنیوز: وزارت دفاع روسیه با صدور بیانیه‌ای درباره تازه‌ترین تحولات عملیات ویژه نظامی در اوکراین از کشته شدن ۳۰ نظامی اوکراینی، انهدام ۳ خودرو زرهی و ۵ خودرو ترابری نظامی در حمله نیروهای روسیه به منطقه "لیمان" در جمهوری دونتسک خبر داد.
وزارت دفاع روسیه یک بیانیه داد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، وزارت دفاع روسیه از کشته شدن حدود ۳۰۰ نظامی و مزدور خارجی در حملات چند ساعت گذشته نیروهای روسیه به مناطق مختلف در شرق اوکراین خبر داد.

پوتین خواستار رسیدن به یک توافق بزرگ جدید با غرب است

اسپوتنیک گزارش داد، وزارت دفاع روسیه با صدور بیانیه‌ای درباره تازه‌ترین تحولات عملیات ویژه نظامی در اوکراین از کشته شدن ۳۰ نظامی اوکراینی، انهدام ۳ خودرو زرهی و ۵ خودرو ترابری نظامی در حمله نیروهای روسیه به منطقه "لیمان" در جمهوری دونتسک خبر داد.

بر اساس بیانیه وزارت دفاع روسیه، ۱۰۰ نظامی اوکراین هم در عملیات پاتک نیروهای روسیه در منطقه "کوبیانسک" کشته شدند.

فرمانده کل نیروهای روسیه در اوکراین تغییر کرد

این وزارتخانه افزود که ۱۶۰ نیروی اجیر شده خارجی هم در حملات هوایی روسیه به منطقه "زاپروژیا" کشته شدند. این مزدوران خارجی که در کنار نظامیان اوکراین می‌جنگیدند، به طور موقت در منطقه زاپروژیا مستقر بودند.

بنا به اعلام وزارت دفاع روسیه، ۲۱ موشک "هیمارس" ساخت آمریکا نیز در دو منطقه دونتسک و خرسون رهگیری و منهدم شد.

این وزارتخانه تاکید کرد کی یف با وجود حضور بازرسان آژانس بین المللی انرژی اتمی در نیروگاه زاپروژیا، به اقدامات تحریک آمیز خود در این نیروگاه برای ایجاد فاجعه هسته‌ای تلاش می‌کند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید