واکنش جنبش جهاد اسلامی فلسطین به عملیات مقاومتی در شعفاط

کدخبر: ۵۲۶۲۰۶
اقتصادنیوز: جنبش‌ جهاد اسلامی عملیات ضداسرائیلی در اردوگاه شعفاط واقع در قدس اشغالی را پاسخ طبیعی به جنایت‌های رژیم صهیونیستی عنوان کردند.
واکنش جنبش جهاد اسلامی فلسطین به عملیات مقاومتی در شعفاط

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، جنبش جهاد اسلامی فلسطین در واکنش به عملیات مقاومتی در شعفاط که به کشته شدن یک نظامی صهیونیست منجر شد، این عملیات را پاسخ طبیعی به جنایت‌های رژیم اشغالگر دانست.

جهاد اسلامی تأکید کرد که این عملیات در زمان و مکان مناسب برای پاسخ به جنایت‌های رژیم اشغالگر صورت گرفت.

بنابر گزارش شبکه المیادین، جهاد اسلامی افزود که این عملیات نظام امنیتی، نظامی و سیاسی رژیم اشغالگر را درهم شکست.

جنبش حماس نیز در بیانیه‌ای تأکید کرد که عملیات شجاعانه تیراندازی در شعفاط، پاسخ طبیعی به جنایت‌های رژیم اشغالگر علیه ملت فلسطین و مسجدالأقصی است.

طبق گزارش وبگاه خبری (شهاب)، حماس در این بیانیه آورده است که همزمانی عملیات امروز قدس با سالروز عملیات شهید حاج مصباح ابو صبیح که در مسجدالأقصی اعتکاف کرده و در دفاع از قدس به شهادت رسید، راه حق، مقاومت و آزادی را برای نسل‌های بعدی روشن کرد.

حماس همچنین عملیات مقاومت در کرانه باختری را تبریک گفت و تأکید کرد که جنایت‌های رژیم اشغالگر علیه مسجدالأقصی و ملت ما در جنین، رام‌الله و قلقیلیه هرگز بی‌پاسخ نخواهد ماند.

منابع خبری گزارش دادند که شنبه شب در جریان عملیات تیراندازی در ایست‌وبازرسی «شعفاط»، دو نظامی صهیونیست زخمی شده‌اند. رژیم صهیونیستی به کشته شدن یکی از این نظامیان اذعان کرد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید