انتقاد نادران از حسن نوروزی/ جلوی تناقض گویی ها می ایستم

کدخبر: ۵۲۶۲۸۵
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: هر فردی به مجلس معرفی شود که متقلبانه به مسئولیتی رسیده باشد، جلوی وی می‌ایستم.
انتقاد نادران از حسن نوروزی/ جلوی تناقض گویی ها می ایستم

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، الیاس نادران در جلسه علنی امروز (یکشنبه ۱۷ مهرماه) مجلس شورای اسلامی طی تذکری اظهار داشت: در جلسه هفته گذشته مجلس حسن نوروزی مطالبی را به بنده منتسب کرد که لازم می دانم پاسخ دهم.

نادران هشدار داد/ اگر زاهدی وفا فقیر بود، آن وقت صلاحیت داشت؟/ من به صلاحیت او شهادت می دهم /دعوای ارث و میراث چرا در مجلس بیان می شود؟

 

وی بیان کرد: نماینده مردم رباط کریم یک سری مطالب را به صورت کذب به بنده نسبت داد و حتی درباره سفر اربعین زاهدی وفا مطالبی مطرح کرد که بنده از این موضوع عبور می‌کنم.

تاجگردون را از مجلس منع کردیم برای ارث پدرش/ زاهدی وفا 24 قطعه زمین دارد/ او سابقه ایثارگری هم ندارد

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: نوروزی در جلسه قبلی مجلس بنده را متهم به تناقض گویی کرد و گفت نادران چندی پیش از یک وزیر پیشنهادی به دلیل اینکه سه واحد مسکونی داشته، انتقاد کرده و در مخالفت با وی صحبت کرد اما الان از زاهدی وفا دفاع می‌کند.

نادران ادامه داد: بنده همواره معتقد به این هستم که در برابر تناقض گویی ها می‌ایستم و مسئله مهم برای بنده ملک داشتن یا نداشتن نیست بلکه در مقابل تناقض گویی ها می‌ایستم.

وی متذکر شد: درباره یکی از وزرای پیشنهادی قبلی که بنده مخالفت خود را با وی مطرح کردم، قضیه از این قرار بود که در گزارشی آمده بود که ۹ واحد ملکی به نام وی است اما آن فرد گفته بود فقط سه واحد به نام اوست و بنده گفتم برای ما روشن کنید بالاخره ۹ واحد ملکی یا ۳ واحد ملکی دارید.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: بنده با متقلبانه رأی گرفتن از مجلس و تناقض گویی مخالف هستم و اگر فردی به مجلس معرفی شود که متقلبانه به مسئولیتی رسیده باشد، حتماً جلوی وی می‌ایستم.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید