سردار اشتری تعداد شهدای نیروهای فراجا در اعتراضات اخیر را اعلام کرد

کدخبر: ۵۲۶۳۶۲
اقتصادنیوز: فرمانده فراجا اعلام کرد که در ناآرامی‌های اخیر ۳ نفر از نیروهای فراجا به شهادت رسیده‌اند.
سردار اشتری تعداد شهدای نیروهای فراجا در اعتراضات اخیر را اعلام کرد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایلنا، سردار حسین اشتری، رییس پلیس کشور درباره اقداماتی که در راستای هوشمندسازی در پلیس انجام شده است، گفت: در حوزه هوشمندسازی گام‌های خوبی برداشته شده و این روند ادامه‌دار خواهد بود.

وی ادامه داد: هدف ما این است که خدمات ما به مردم بدون مراجعه به مقرها انجام شود، از همین‌رو اپلیکیشن پلیس من در خدمت مردم هستند تا بتوانند از این خدمات استفاده کنند. همچنین اپلیکیشن پلیس همراه نیز در خدمت همکاران ما است تا دقت و سرعت بیشتر در ارائه خدمات داشته باشند.

فرمانده فراجا با بیان اینکه هوشمندسازی از اولویت‌های ما است، خاطرنشان کرد: ما از سال گذشته این کار را شروع کرده‌ایم و بخشی از ارائه خدمات را در بستر الکترونیک و براساس هوشمندسازی‌هایی که در پلیس شده است به مردم ارائه می‌دهیم. در هفته فراجا و در ادامه سال نیز این روند اضافه شده و در ماه‌های آینده برخی خدمات دیگر پلیس در بستر هوشمندسازی به مردم ارائه خواهد شد.

سردار اشتری درباره ساختار فراجا نیز خاطرنشان کرد: به غیر از چیزی که سال گذشته به ساختار ما ابلاغ شد، ساختار دیگری نمی‌توانیم داشته باشیم. ساختار جدید ما جامع است و توسط فرماندهی معظم کل قوا ابلاغ شده و ما براساس این ساختار، انشالله وظایف‌مان را انجام می‌دهیم.

وی ادامه داد: یکی از این وظایف تقویت یگان‌های مختلف است تا انشالله بتوانیم به مردم بیش از گذشته خدمت کنیم.

فرمانده فراجا در بخش دیگری از صحبت‌های خود در پاسخ به این سوال که چند نفر از ماموران پلیس در این ایام شهید شده‌اند، گفت: تعدادی از همکاران ما در این مدت مجروح شده‌اند و سه نفر از همکاران بنده که دو نفر آن‌ها از ماموران کادری ما بود و یک نفر دیگر نیز که به عنوان پلیس افتخاری با ما همکاری داشتند، در این ایام به شهادت رسیدند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید