سردار سلامی خطاب به جوانان: پیاده‌نظام ژنرال‌های سیاسی دشمنان نشوید/ این‌ها شیطان اند

کدخبر: ۵۲۶۵۶۳
فرمانده کل سپاه گفت: اتاق‌های فکر در واشنگتن و نیویورک و در برخی کشورهای اروپایی و عوامل خود در ریاض در حال تلاش برای تخریب دستاوردهای بزرگ حاصل خون شهیدان است.
سردار سلامی خطاب به جوانان: پیاده‌نظام ژنرال‌های سیاسی دشمنان نشوید/ این‌ها شیطان اند

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، سرلشکر حسین سلامی، فرمانده کل سپاه در آئین بزرگداشت شهدای ورزشکار که در مجموعه ۱۲ هزار نفری آزادی برگزار شد طی سخنانی اظهار داشت: خوشحال هستم که در جمع صمیمی خانواده‌های معزز و صبور و نجیب شهیدان والامقام من هستم؛ آن عزیزانی که آرزوهای خود را برای عزت، امنیت، اقتدار و منزلت این کشور بزرگ قربانی کردند.

وی افزود: یک تفاوت بین خانواده عزیز شهیدان و شهیدانشان وجود دارد که یک تفاضل و یک ارزش کم‌نظیر است، آن اینکه شهید در شهادت و آرزوی خود می‌رسد و به ملاقات خدا به جاودانگی؛ اما خانواده شهید همه آرزوی خود را فدا می‌کند و این سخت‌تر و هنر بزرگ‌تری است.

فرمانده کل سپاه گفت: ورزشکاران مروت و جوانمردی را از امیرالمومنین آموختند و با حضور در جبهه‌ها مدال و پلاک را با هم برگردن انداختند.

وی ادامه داد: دستگیری از مردم، گریز از شهرت قهرمانی، افتادگی و خاکی بودن، منش قهرمانان ما چه آنان که شهید شدند مانند ابراهیم هادی و پنج هزار شهید ورزشکار دیگر و آن پهلوان جاودان غلامرضا تختی که تمام وجودش غیرت، مردم داری فروتنی و آزادگی و حریت بود.

اتاق‌های فکر در واشنگتن در حال تلاش برای تخریب دستاوردهای انقلاب هستند

سرلشکر سلامی گفت: امروز دشمن سناریویی را در پیش گرفته است و با اقدامات شیطانی از طریق رسانه‌ها در حالی که ما می‌بینیم از درون اتاق‌های فکر در واشنگتن و نیویورک و در برخی کشورهای اروپایی و عوامل خود در ریاض در حال تلاش برای بر هم زدن این شکوه و برای تخریب دستاوردهای بزرگ حاصل خون شهیدان است. دشمن نمی‌تواند درخشش‌های ایران اسلامی را ببیند، دشمنان نمی‌توانند ایران عبور کننده از فراز تحریم‌ها را ببینند، دشمنان نمی‌توانند ایران سربلند و عزتمند و ایران فاتح قله‌های سخت ایران را ببینند.

وی هشدار داد: عده قلیلی از جوانان کشور تحت تأثیر القائات دشمن قرار گرفتند و به این جوانان اندک می‌گوییم که دشمن را بشناسید و مهره شطرنج سیاسی دشمن علیه کشور بزرگ ایران نشوید. شما نباید پیاده‌نظام ژنرال‌های سیاسی دشمنانمان بشوید. این دشمنان هرگز خیرخواه شما نیستند و آن‌ها را می‌شناسیم؛ این‌ها شیطان اند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید