وزیر کشور چه قولی به مردم کردستان داد؟

کدخبر: ۵۲۶۸۳۷
اقتصادنیوز: وزیر کشور گفت: مردم کردستان نگران امنیت خود نباشند و بدانند که نیرو‌های انتظامی با عاملان ناامنی برخورد خواهند کرد.
وزیر کشور چه قولی به مردم کردستان داد؟

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، احمد وحیدی امروز سه شنبه (۱۹ مهرماه) در سفر خود به استان کردستان و در حاشیه بازید از تصفیه خانه سنندج، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: متاسفانه در روز‌های گذشته شاهد اغتشاشات و آشوب‌هایی در سطح شهر بوده ایم که اگرچه اندک بوده، اما موجب مزاحمت برای مردم شده است.

وی، اغتشاشات را حمایت شده و طراحی شده توسط گروهک‌های تروریستی و تجزیه طلب کومله، دموکرات و پژاک دانست و افزود: این گروهک‌ها دارای سوابق و تاریخ بسیار بدی هستند؛ از مزدوری صدام گرفته تا مزدوری کشور‌های دشمن ایران و رژیم صهیونیستی و جنایت‌های زیاد دیگری که در این سرزمین انجام می‌دهند.

 

وزیر کشور عنوان کرد: این گروهک‌ها تلاش کرده اند که در رابطه با اغتشاشات در کردستان برنامه ریزی کنند، اما مردم شریف کًرد که جایگاه برجسته‌ای در کشور و نظام دارند، به دنبال آرامش و امنیت و توسعه هستند و این نا امنی را بر نمی‌تابند.

وی ادامه داد: رییس جمهور در سفر خود به استان، مبالغ هنگفتی را برای پیشرفت این استان پیش بینی کرده اند که بخش‌هایی از آن تخصص یافته و بخش‌های دیگری نیز در حال انجام است؛ پروژه انتقال آب نیز از اقدامات دلسوزانه مسئولان استان است.

وحیدی، بیان کرد: اما دشمنان این مردم که می‌خواهند خود را دلسوز مردم معرفی کنند به دنبال جلوگیری از این توسعه و پیشرفت هستند و این چه دشمنی است که با مردم کًرد می‌شود؛ به هنگام توسعه و پیشرفت که نیازمند سرمایه گذاری سرمایه گذاران است اغتشاش ایجاد می‌شود. دشمنان می‌خواهند جوی را درست کنند که سرمایه گذار را فراری دهند و این به نفع هیچ کس نیست و فقط دشمنان و از این اقدام خوشحال می‌شوند.

به گفته وی، مسئولان شبانه روز با مردم هستند و برای توسعه کردستان دلسوزی می‌کنند در حالی که این گروهک‌ها در تلاش هستند که شهر را تخریب کنند و به آتش بکشند، خدمات و امکانات شهرداری را تخریب کنند، این وضعیت برای مردم کاملا مشخص است.

وزیر کشور تصریح کرد: مردم شریف کردستان و سنندج سال هاست که این گروهک‌ها را می‌شناسند و باید با حضور موثر خود در میدان این گروهک‌ها را به عقب برانند.

وی خاطرنشان کرد: مردم کردستان نگران امنیت خود نباشند و بدانند که نیرو‌های انتظامی با عاملان ناامنی برخورد کرده و خواهند کرد، و نگاه‌های خام اندیشانه آن‌ها برچیده خواهد شد.

وحیدی یادآور شد: باید همه به فکر توسعه و پیشرفت باشیم و در کنار نیرو‌های امنیتی باشیم.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید