فرمانده سپاه قزوین: انقلاب اسلامی خاک ایران را به حرم تبدیل کرد!

کدخبر: ۵۲۶۸۵۵
فرمانده سپاه استان قزوین گفت: انقلاب اسلامی خاک ایران را به حرم تبدیل کرد و در 8 سال جنگ تحمیلی یک وجب از آن را به هیچ بیگانه‌ای نداد.
فرمانده سپاه قزوین: انقلاب اسلامی خاک ایران را به حرم تبدیل کرد!

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم، سردار سرتیپ‌دوم پاسدار رستمعلی رفیعی آتانی امروز در مراسم یادبود شهدای مدافع امنیت که در حوزه علمیه خواهران قزوین برگزار شد، اظهار داشت: یکی از بهانه‌های امروز دشمنان ما برای ایجاد اغتشاش حمایت از کردستان است، در حالی که در ابتدای انقلاب عوامل همین دشمنان و نیروهای تروریست کومله زنان کرد را در مناطق مرزی سر بریدند.

وی اضافه کرد: در شرایطی که دشمن به دنبال این بود که با ایجاد رعب و وحشت استان کردستان را از کشور ما جدا کند، 26 هزار نفر از رزمندگان و سربازان این ملت برای حفظ کردستان به شهادت رسیدند که 21 هزار نفر آنها رزمندگان غیربومی بودند. مردم قزوین هم همواره در کنار کردها بودند و ما در عملیات‌های مختلف برای حفظ امنیت استان کردستان 240 شهید تقدیم انقلاب کردیم.

رفیعی آتانی با بیان اینکه کردستان ناموس ما است، ادامه داد: این رشادت‌ها نشان‌ می‌دهد که ما در حفاظت از کردستان و مردم بزرگ کرد شعار ندادیم، بلکه هزینه حفاظت از کردستان را داده‌ایم و امروز هم به خاطر فوت یک دختر جوان کرد این حرف‌ها را بر زبان نمی‌آوریم.

وی با اشاره به نقش‌آفرینی 3 گروه در اغتشاشات و آشوب‌های اخیر تصریح کرد: آمریکایی‌ها و دول مستکبر غربی گروه نخستین بودند که بنا داشتند با استفاده از امپراطوری رسانه‌ای خود اغتشاشات را شعله‌ور کنند و از این طریق انتقام خود را از مردم و نظام بگیرند. خوشبختانه مردم ما در این اغتشاشات با این رسانه‌ها همراهی نکردند و جمعیت اندک اغتشاشگران مؤید این ادعا است.

فرمانده سپاه حضرت صاحب‌الامر(عج) گروه دوم را سلطنت‌طلب‌ها و عناصر ورشکسته رژیم پهلوی دانست و افزود: یکی از موضوعات خنده‌دار این روزها ابراز نگرانی فرزند شاه مخلوع برای خاک ایران بود. در حالی که پدر و پدربزرگ او برای باقی‌ماندن در سلطنت بحرین، کوه‌های آرارات و بسیاری از مناطق راهبردی ما را به دشمنان واگذار کردند، اما انقلاب اسلامی خاک ایران را به حرم تبدیل کرد و در 8 سال جنگ تحمیلی یک وجب از آن را به هیچ بیگانه‌ای نداد.

رفیعی آتانی ادامه داد: گروه سوم هم منافقانی بودند که در سال‌های نخست انقلاب برای رسیدن به قدرت مردم مظلوم ایران را قتل عام می‌کردند و در این روزها به یک‌باره نگران جان جوانان و دختران ما شدند. هر 3 گروه در حوادث اخیر شکست خورده و ناکام شدند و باید مطمئن باشند که آرزوی بازگشت به این کشور را به گور می‌برند.

وی یادآور شد: برگزاری اجتماعات بزرگ سلام فرمانده در کشور و اقصی‌نقاط جهان اسلام و همچنین پیشرفت دیپلماسی ما در ارتباط با شرق باعث خشم این دشمنان شد و آنها خواستند تا از طریق اغتشاشات این موفقیت‌ها را از دید ملت پنهان کنند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید