چیزهایی که جز شعارهای جمهوری اسلامی نیست شجاعانه کنار بگذارید

اینترنت را هم از ما گرفتند/ در عقلانیت بسته شده است/ انتقادات بی پرده یک استاد دانشگاه

کدخبر: ۵۲۷۰۴۳
در نشست استادان دانشگاه تهران با رئیس این دانشگاه در خصوص حوادث اخیر، غلامعلی افروز و حسین عباسی نژاد دیدگاه های خود را بیان کردند.
اینترنت را هم از ما گرفتند/ در عقلانیت بسته شده است/ انتقادات بی پرده یک استاد دانشگاه

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از جماران، غلامعلی افروز، استاد دانشگاه تهران گفت: در شرایط کنونی ما دانشگاهیان باید دیداری از جوانان آسیب دیده و خانواده هایشان در این موقعیت های آسیب زا داشته باشیم. باید تلاش کنیم برای آزادی سریع معترضان بازداشت شده، معترضانی که تخریب نداشتند، آدم نکشتند، بانک آتش نزدند، حتی معترضانی که با برانگیختگی هیجانی شعارهای هنجارشکنانه داده اند. باید جلسات گفتمان همدلی و همراهی در همه دانشکده ها برگزار شود.

حسین عباسی نژاد استاد دانشگاه تهران گفت: گوش شنوایی دیگر وجود ندارد. عقلانیت درش تقریبا بسته شده است. یکی به من بگوید حجاب جزء شعارهای این انقلاب بوده یا نبوده؟ در یک تظاهراتی مردم گفته باشند که حجاب باید سر مردم باشد. حجاب را عاملی کرده ایم که اگر همین امروز حکومت بگوید اختیاری است باز هم می گویند دیدید جمهوری اسلامی سقوط کرد! ریاست محترم جمهوری می گویند کرسی آزاداندیشی. کرسی آزاداندیشی مال دانشگاهیان است، کارگر، راننده تاکسی که از ما بهتر مسائل را تحلیل می کنند کجا حرفشان را بزنند. اینترنت نداریم! اینترنت ما را گرفتند؛ واتساپ تعطیل، این تعطیل، آن تعطیل. آقای احمد خاتمی در نماز جمعه گفت که اینترنت را در یمن قطع کردند تا صدای ملت یمن به جهان نرسد! بارها عرض کردم و کار صحیح و بقای جمهوری اسلامی در این است که چیزهایی که جزء شعارهای جمهوری اسلامی نیست را شجاعانه و مردانه کنار بگذارند. الان می گویند تند هستم، نه عزیز من!  دلم برای جمهوری اسلامی می سوزد، جمهوری اسلامی مظلوم واقع شده، با این تندروی ها بی مورد ما.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید