موضع‌گیری مدودف درباره صحبت‌های بورل درباره حمله اتمی روسیه

کدخبر: ۵۲۷۴۹۷
اقتصادنیوز: معاون رئیس شورای امنیت روسیه به هشدار اخیر مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا علیه مسکو درباره اتمی اتمی روسیه، آن را نشان‌دهنده "پارانویا" دانست.
موضع‌گیری مدودف درباره صحبت‌های بورل درباره حمله اتمی روسیه

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، «دیمیتری مدودف» معاون رئیس شورای امنیت روسیه گفت‌، اظهارات اخیر جوزپ بورل، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا نشان می‌دهد کشورهای غربی آماده پیشنهاد کردن حمایت تمام عیار از اوکراین نبوده و جهان را به سمت یک آخرالزمان هسته‌ای می‌برند.

خبرگزاری تاس، مدودف در مطلبی که در حسابش در یک شبکه اجتماعی روسیه منتشر کرد، نوشت، ادعاهای بورل درباره احتمال حمله‌ هسته‌ای روسیه به اوکراین چیزی به جز "پارانویا" نیست.

مدودف درباره صحبت بورل درمورد اینکه غرب در صورت وقوع حمله روسیه به اوکراین دست به یک پاسخ قدرتمند اما غیر هسته‌ای برای "نابودی ارتش روسیه" خواهد زد بیان کرد: بگذارید پارانویا درباره حمله هسته‌ای روسیه را به وجدان او واگذار کنیم.

این مقام ارشد دولت روسیه نوشت: من اخیراً نوشتم کشورهای غربی کوچکترین اهمیتی به اوکراین و رژیم راست افراطی آن نمی‌دهند. آنها نمی‌خواهند به این رژیم حمایت همه جانبه را پیشنهاد دهند. از طرف دیگر، تحریک‌کننده‌های اروپایی و خارجی قطعاً در یک آخرالزمان هسته‌ای برای آنها نخواهند مرد. به همین دلیل پاسخ آنها محتاطانه و متوازن شده است. و این معنای دوم صحبت‌های بورل است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید