ادعای جدید نتانیاهو علیه باراک اوباما

کدخبر: ۵۲۸۱۹۲
اقتصادنیوز: بنیامین نتانیاهو مدعی شد که رئیس جمهوری اسبق آمریکا در کاخ سفید در سال ۲۰۰۹، او را تهدید کرد.
ادعای جدید نتانیاهو علیه باراک اوباما

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، از روسیا الیوم، بنیامین نتانیاهو، رهبر اپوزیسیون رژیم صهیونیستی در کتاب جدید خود با نام Bibi: My Story مدعی شد که در اولین نشستش با باراک اوباما، رئیس جمهوری اسبق آمریکا در کاخ سفید در سال ۲۰۰۹، اوباما او را تهدید کرد. وی گفت، زمانی که نشست در آستانه پایان بود، اوباما گفت: همانطور که می‌دانید معمولاً مردم به طور اشتباه من را می‌فهمند، اما من از شیکاگو آمدم. می‌دانم چگونه با رقبای قدرتمند تعامل کنم.

رهبر اپوزیسیون رژیم صهیونیستی گفت که اوباما یک کار دیگر انجام داد که "به شدت من را شوکه کرد چراکه او با شخصیت منضبط من مخالف بود. پیام شفاف بود و هدف از آن ایجاد ترس در درون من بود". اما نتانیاهو نگفت که اوباما چه چیزی به وی گفت که او آن را تهدید تلقی کرده است.

نتانیاهو عنوان داشت بعد از آنکه اوباما رئیس جمهور شد، وی احساس کرد که تنش‌ها میان دو طرف از فشار معمول از سوی روسای جمهور آمریکا در مورد مساله فلسطین فراتر رفته است و حتی چیزی بسیار عمیق‌تر از نظر ایدئولوژی و شخصی است.

نتانیاهو از ناکامی خود نیز به دلیل عدم توانایی‌اش برای قانع کردن دولت اوباما جهت ایستادگی در کنار وی درخصوص برنامه هسته‌ای ایران گفت.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید