هدیه متفاوت ابراهیم رئیسی به یکی از کشورهای همسایه

کدخبر: ۵۲۸۳۷۷
رئیس‌جمهور گفت: حضور نخبگان به جای‌جای کشور جلوه داده و این حضور برای ما اهمیت دارد. دولت نقش هدایت، نظارت و حمایت را برعهده دارد و کار باید به‌دست نخبگان و نیروهای در صحنه انجام گیرد. ما می‌توانیم نقش مهمی ایفا کنیم.
هدیه متفاوت ابراهیم رئیسی به یکی از کشورهای همسایه

به گزارش اقتصادنیوز، حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی صبح امروز در دوازدهمین همایش نخبگان که در سالن اجلاس سران برگزار شد، با اشاره به اهمیت فراهم شدن زمینه برای فعالیت و نقش‌آفرینی نخبگان، تحقق این امر را از وظایف دولت توصیف و تاکید کرد: امروز حدود ۷۴۰۰ شرکت دانش‌بنیان فعال در کشور داریم اما از نظر کمیت و کیفیت نباید به این میزان بسنده کرد.

رئیسی: شاهد غارت مغزها هستیم/ شهید چمران و شهید سلیمانی نخبه بودند

رئیسی افزود: زمینه کار زیادی در کشور وجود دارد. در اجرای دستور مقام معظم رهبری وظیفه خود می‌دانیم که با همه امکان و توان درخدمت نخبگان، استعدادهای برتر، دانشگاه‌ها و پژوهشگاه‌ها باشیم تا این استعدادها رشد کرده و زمینه شکوفایی، کار و تلاش آنها فراهم شود.

وی با اشاره به یکی از سفرهای خارجی خود به یکی از کشورهای همسایه، بیان کرد: در یکی از سفرهای خارجی به یکی از کشورهای همسایه، «سِت‌» کامل اتاق عمل را به آن‌ها هدیه دادم و گفتم که تمام این تجهیزات را در کشورمان ساخته‌ایم و اکنون این تجهیزات منشأ فعالیت علمی در آن کشور شده است.

رئیس‌جمهور عنوان کرد: حضور نخبگان به جای‌جای کشور جلوه داده و این حضور برای ما اهمیت دارد. دولت نقش هدایت، نظارت و حمایت را برعهده دارد و کار باید به‌دست نخبگان و نیروهای در صحنه انجام گیرد. ما می‌توانیم نقش مهمی ایفا کنیم.

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید