عصبانیت کیهان از علی دایی

کدخبر: ۵۲۸۵۰۸
اقتصادنیوز: روزنامه کیهان به علی دایی به خاطر نشان دادن دادن واکنش به فوت دختر دانش آموز اردبیلی حمله کرد.
عصبانیت کیهان از علی دایی

به گزارش اقتصادنیوز، این روزنامه نوشت: علی دایی، متاسفانه همسو با موج غیرواقعی رسانه‌های ضدانقلاب، خبر دروغ کشته‌شدن یک دانش‌آموز در اردبیل را بازنشر کرد.

حال و با روشن شدن واقعیت ماجرا، افکار عمومی از یک چهره ورزشی محبوب که هواداران بسیاری در کشور و به‌ویژه در شهر اردبیل دارد، انتظار دارند، نسبت به چنین موضوعاتی که به قول خود وی مسئله بزرگی است، با دقت و تحقیق موضع‌گیری کند.

آشتی کنان علی دایی و علی کریمی+ عکس

علی دایی همان‌طور که تاکید کرده است، عضو هیچ فرقه و گروهی نیست و دغدغه مردم را دارد، اما باید این نکته را مدنظر قرار دهد که یکی از اهداف پروژه کشته‌‌سازی رسانه‌های ضدانقلاب، سوءاستفاده از احساسات مردم و ویرانی ذهن و جان ایرانیان است.

انتشار مطلب اشتباه از سوی علی دایی واکنش‌های بسیاری را برانگیخت؛ حتی از علی دایی درخواست شد برای اثبات ماجرا به خانه دختر فوت شده مراجعه کند و شخصا موضوع را پیگیری کند.

در نهایت آقای دایی مجدداً مطلب دیگری در این رابطه منتشر کرد و ادعای قبلی خود را تکرار کرد.

اما نکته قابل تامل اینجاست که وی در پست جدید خود نیز سندی از ادعای خود ارائه نکرد.

علی دایی حتی اظهارات خانواده دختر فوت‌شده را انکار می‌کند و مشخص نیست چرا مدرکی دال بر ادعای خود ارائه نمی‌کند.

انتظار می‌رود اگر علی دایی، مستنداتی درخصوص ادعای مطرح‌شده درباره مرگ دختر دانش‌آموز در اردبیل دارد، هرچه سریع‌تر آن را به مراجع ذی‌ربط ارائه کرده و موضوع را مورد پیگیری قرار دهد.

وقتی قوه قضائیه اطمینان دارد که ادعای علی دایی و افرادی مثل او کذب و عاملی برای تشویش اذهان عمومی است طبق قانون باید با وی و هر کسی که با ادعای پوچ در پازل دشمن بازی می‌کند برخورد نماید نه اینکه با ملایمت و لطفا و درخواست مستندات و بازی با کلمات به دیگرانی مثل او هم اجازه دهد با دروغ امنیت روانی جامعه را هدف قرار دهند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید