وزیر کشور:

دشمنان از روحانیت اصیل انقلاب ترس دارند

کدخبر: ۵۲۸۷۳۲
اقتصادنیوز: احمد وحیدی، وزیر کشور با اشاره به اینکه سرویس‌های اطلاعاتی در دنیا علیه ایران فعالیت دارند، اظهار کرد: دشمن هر جایی که روحانیت در آن دخیل و موثر باشد، مخالفت می‌کند.
دشمنان از روحانیت اصیل انقلاب ترس دارند

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، «احمد وحیدی» وزیر کشور روز چهارشنبه در نشست مشاوران امور روحانیت استانداران سراسر کشور اظهار کرد: انقلاب اسلامی با حرکت روحانیت آغاز شد و این روند با توفیقات بزرگ تداوم دارد.

عملیات پیچیده نصب پل متحرک روی رودخانه ارس در رزمایش سپاه

وزیر کشور با بیان اینکه امروز دشمنان از روحانیت اصیل انقلاب ترس و نگرانی دارند؛ اظهار کرد: دشمن هر جایی که روحانیت در آن دخیل و موثر باشد به دلیل ظرفیت بزرگ معنوی این عزیزان مخالفت می‌کند.

وی نقش روحانیت در جهاد تبیین را مهم دانست و گفت: همدلی مردم و دولت نقشه‌های شوم دشمنان را خنثی کرده است.

لزوم تقویت جریان معنویت و فرهنگ در استانداری های سراسر کشور از دیگر محورهای مورد اشاره وزیر کشور در نشست امروز بود که از مشاوران امور روحانیت در امور استانداری خواست فضای اداری استانداری، فرمانداری و بخشداری باید مشحون از معنویت و اخلاق اسلامی باشد.

وحیدی با بیان اینکه مهم ترین مولفه در دوام و قوام نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، معنویت و برخورداری از فرهنگ اصیل دینی و الهی است؛ گفت: با قدرت معنویت و فرهنگ دینی همواره در برابر دسیسه های دشمنان پیروز شدیم.

رئیس شورای امنیت کشور با اشاره به اینکه سرویس‌های اطلاعاتی در دنیا علیه ایران فعالیت دارند؛ گفت: این سرویس ها دارای پایگاه اطلاعاتی برای نشر اخبار و محتوا علیه نظام جمهوری اسلامی ایران هستند که نمونه آن، شبکه ای است که با پول عربستان سعودی و حمایت جریان صهیونیسم و آمریکا و برخی مزدوران فعالیت دارد.

وحیدی در عین حال خاطر نشان کرد: تلاش دشمن بر ایجاد افتراق و جدایی مردم و دولت است که همچون همیشه در این هدف ناکام مانده است.

وی با تاکید بر ضرورت تقویت بیش از پیش ارتباط دولت و مردم تاکید کرد: افزایش سرمایه اجتماعی در گرو افزایش ارتباطات اجتماعی است و در این حوزه روحانیت معزز می تواند نقش فعال ایفا کند.

وحیدی بر حضور فعالانه روحانیت در حوزه آسیب های اجتماعی چون مقابله با اعتیاد، طلاق و مفاسد اخلاقی اشاره کرد و گفت: ظرفیت فکری و معنوی روحانیت در این زمینه ها کارگشا است.

وزیر کشور همچنین به تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره جهاد تبیین اشاره کرد و گفت: در موضوع جهاد تبیین، روحانیت با فهم و بصیرت عمیق از دین و بیان رسای خود می توانند فعالانه ایفای نقش داشته باشند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید