ابراهیم رئیسی یک پیام صادر کرد

کدخبر: ۵۲۸۷۵۶
اقتصادنیوز: رئیس جمهور کشورمان در پیامی قهرمانی فرنگی‌کاران امید کشورمان در مسابقات جهانی اسپانیا را به عموم ملت شریف ایران تبریک گفت.
ابراهیم رئیسی یک پیام صادر کرد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا،‌ رئیس جمهور در پیامی قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان کشورمان در مسابقات جهانی اسپانیا را به عموم ملت شریف ایران تبریک گفت و از ورزشکاران، مربیان و دست‌اندرکاران این تیم صمیمانه تشکر کرد.

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی روز چهارشنبه در پیامی با تبریک قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان ایران در مسابقات جهانی اسپانیا نوشت: قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان، برای همه ایرانیان شادی و افتخار آفرید. این قهرمانی که به همت استعدادهای جوان ایران در رشته ورزشی پرافتخار کشتی به دست آمد، جلوه‌ای از توانمندی و اراده جوانان عزیزمان را به نمایش گذاشت.

رئیس‌جمهور ادامه داد: اینجانب این قهرمانی ارزشمند را به عموم ملت شریف ایران تبریک می‌گویم و از ورزشکاران، مربیان و دست‌اندرکاران تیم ملی کشتی فرنگی جوانان کشورمان صمیمانه تشکر می‌کنم.

تیم کشتی فرنگی ایران امروز در مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی زیر ۲۳ سال جهان در اسپانیا با کسب سه طلا و سه برنز قهرمان جهان شد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید