گفت‌وگوی 3ساعته معاون اول رئیس جمهور با جامعه‌شناسان

کدخبر: ۵۲۸۷۸۷
معاون اول رئیس جمهور با جمعی از جامعه شناسان و دانشگاهیان طیف‌های مختلف دیدار و به مدت سه ساعت پیرامون حل مسائل روز کشور گفت‌وگو کرد.
گفت‌وگوی 3ساعته معاون اول رئیس جمهور با جامعه‌شناسان

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور با جمعی از جامعه شناسان و دانشگاهیان طیف‌های مختلف دیدار و پیرامون مسائل روز کشور گفت‌وگو کرد.

براساس این گزارش وزاری علوم و آموزش و پرورش نیز در این جلسه که به مدت سه ساعت طول کشید، حضور داشتند.

کاوه اشتهاردی دستیار معاون اول رئیس‌جمهور در توییتی در این باره این دیدار نوشت: در جلسه اخیر دکتر ‎مخبر حدود ۲۵ نفر از جامعه شناسان و افراد دانشگاهی از طیف‌های مختلف حضور داشتند که نظرات و پیشنهادات خوبی را برای حل برخی مسائل موجود ارائه کردند.

 وی تاکید کرد: معاون اول رئیس جمهور به دفعات چنین جلساتی مشورتی را در حوزه های مختلف داشته که کمتر خبری از آنها منتشر شده است.

گوهری‌مقدم: حرفهای معاون اول رئیس جمهور به همه ما امید داد

ابوذر گوهری مقدم جامعه شناس و از اساتید دانشگاه امام صادق علیه السلام هم طی توییتی درباره جلسه معاون اول رئیس جمهور با جامعه شناسان و اساتید دانشگاهی نوشته است: جلسه دیشب ما با دکتر مخبر در خصوص حل مسائل اخیر کشور با حضور جمعی از جامعه شناسان برجسته کشور و وزاری علوم و آموزش و پرورش بیش از سه ساعت ادامه داشت.

وی همچنین تاکید کرده است: وقتی درباره مسائل اجتماعی روز کشور صحبت می‌کنیم، حرفها چندان شیرین نخواهد بود اما در جلسه دیشب من و همکاران جامعه شناس با معاون اول، حرفهایی از زبان ایشان شنیدیم که به همه "امید" داد. باید بتوانیم به فوریت این امید را به کل جامعه نیز منتقل کنیم.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید