عکسی از سردار حاجی زاده در کنار خواننده سرود سلام فرمانده

کدخبر: ۵۲۸۹۰۲
فرمانده نیروی هوافضای سپاه با بیان اینکه ما به کارهای خلاقانه و ابتکاری در حوزه فرهنگ نیاز داریم، گفت: ما برای جشن و سرور و ایجاد یک محیط شاداب و با نشاط کار جدی انجام نداده‌ایم.
عکسی از سردار حاجی زاده در کنار خواننده سرود سلام فرمانده

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، سردار سرتیپ پاسدار امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه در دیدار ابوذر روحی مداح و مجری سرود سلام فرمانده، گفت: امروز نیازمند کار فرهنگی با روش های نوین و بر اساس منابع قوی اسلام، قرآن و سیره اهل بیت (ع) برای جوانان و نوجوانان این مرز و بوم هستیم.

وی با بیان اینکه ما به کارهای خلاقانه و ابتکاری در حوزه فرهنگ نیاز داریم، افزود: ما برای جشن و سرور و ایجاد یک محیط شاداب و با نشاط کار جدی انجام نداده‌ایم. ابداع سرود سلام فرمانده نشان داد که ظرفیت بسیاری داریم و  با همت مضاعف می توانیم خلاء موجود در این حوزه را برطرف کنیم. 

QY9bYc5IfFKp

سردار حاجی‌زاده گفت: بایستی فعالان عرصه فرهنگی برای ایجاد شور و نشاط و امیدآفرینی در بین نسل جوان براساس آموزه های دین مبین اسلام برنامه ریزی کنند. 

استوری معنادار نکونام برای علی دایی!+ عکس

فرمانده نیروی هوافضای سپاه در پایان خاطرنشان کرد: سرود سلام فرمانده به دلیل وجود اخلاص و محتوا در سراسر ایران و در سطح بین المللی نشر و گسترش پیدا کرده است.  

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید