مرادی بیان کرد

مهمترین دلیل برای استیضاح فاطمی امین

کدخبر: ۵۲۹۴۰۸
اقتصادنیوز: یک عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر صمت در زمان رای اعتماد به مجلس قول داد ظرف ۶ ماه وضعیت بازار خودرو را ساماندهی کند اما این اتفاق نیفتاد و مجلس برای پاسخگویی به مطالبه مردم باید از ابزارهای نظارتی خود استفاده کند.
مهمترین دلیل برای استیضاح فاطمی امین

به گزارش اقتصادنیوز احمد مرادی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به  اعلام وصول استیضاح وزیر صنعت ، معدن و تجارت در مجلس، بیان کرد: بنده به عنوان یکی از افرادی که استیضاح وزیر صمت را امضا کرده ام باید بگویم که استیضاح، سوال و تذکر حق نمایندگان مجلس است اما معمولا قبل از استیضاح رایزنی هایی صورت گرفته و جلساتی برگزار می شود تا مسائل و مشکلات مربوطه مطرح شده و شخص وزیر باید قادر باشد تا به این سوالات و اشکالات موجود پاسخ دهد.

وی در ادامه اظهار کرد: هیچ نماینده ای به دنبال خواسته های شخصی برای امضای یک استیضاح یا سوال نیست ولی متاسفانه زمانی که وزرا پایبند به شعارها و وعده هایی که در زمان رای اعتماد به مجلس می دهند، نیستند مجلس باید از ابزارهای نظارتی خود استفاده کند.

نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: یکی از مطالبات جدی مردم و مجلس ساماندهی بازار خودرو است و شخص وزیر در زمان رای اعتماد به مجلس قول داد تا ظرف ۶ ماه این صنعت را ساماندهی کند اما این اتفاق نیفتاده است.  از نظر بنده همین یک مورد برای طرح استیضاح از وزیر کافی است . موارد متعدد دیگری نیز وجود دارد.

مرادی در پایان با بیان اینکه تعدادی از نمایندگان نیز از عدم توجه به صنایع و زیر مجموعه های آنها گله مند هستند، گفت: در نهایت استیضاح وزیر صمت در مجلس اعلام وصول شد و متظر هستیم تا شخص وزیر در مجلس حاضر شده و توضیحات خود را ارائه کند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید