توصیه یک روزنامه اصولگرا به صداوسیما؛ تصاویر تجمع برلین را پخش کنید!

کدخبر: ۵۲۹۶۳۲
اقتصادنیوز: جوان در مطلبی به شدت به تجمع برلین حمله کرد.
توصیه یک روزنامه اصولگرا به صداوسیما؛ تصاویر تجمع برلین را پخش کنید!

به گزارش اقتصادنیوز این روزنامه نزدیک به ابراهیم رئیسی نوشت:

ترکیب حاضران هم ملغمه‌ای تجزیه‌طلبانه و تروریستی بود. یک سو جمعیتی پرچم گروهک تروریستی موسوم به الاحوازیه را بالا برده بودند که برای بیننده می‌توانست یادآور کودکانی باشد که این گروهک در اهواز به خاک و خون کشیدند، بی آنکه برگزارکنندگان همایش متوجه نفرت مردم ایران از این گروه باشند. آن قدر از انقلاب مجازی‌شان سرمست و ذوق‌زده هستند که توانایی درک واقعیت جامعه ایران را از دست داده‌اند.

هم از این روست که کسانی در این دورهمی، تیشرت‌هایی آلوده به تصویر مسعود رجوی، سرکرده تروریست‌های نفاق بر تن داشتند، بی آنکه بدانند او کیست. چون از اساس ایرانی نبودند که کسی را بشناسند و شرکت‌کنندگان اجاره‌ای تجمع بودند!

یک سو پرچم رژیم صهیونیستی بلند بود، سوی دیگری پرچم تجزیه‌طلبان کرد، سوی دیگر جدایی‌طلبان پان‌ترک. به نام ایران، ایران را پاره پاره می‌خواهند. رسوایی از این بیش؟ همجنس‌بازان هم که پرچم و سخنران خود را در این تجمع داشتند و جلوه دیگری از فردای براندازی را نشان دادند!

جمهوری اسلامی می‌خواهد بگوید براندازان دنبال تحریم و تجزیه ایران هستند، دنبال برهنگی، دنبال ترور، ناامنی، سوریه‌سازی و... تبیین همه این‌ها زمان می‌برد و سخت است. براندازان خودشان فضا را آماده کردند و حالا نظام می‌تواند راه‌حل سریع‌تر را انتخاب کند و فقط محتوای این تجمع را از تلویزیون پخش کند و با تجمعی که قرار بود ضربه بر پیکر نظام باشد، خود را قوی‌تر کند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید