هشدار رئیس کمیته تحقیق به رئیس‌جمهور پیشین/ جلسه شهادت جدی است!

کدخبر: ۵۲۹۶۳۶
اقتصادنیوز: لیز چنی رئیس کمیته ۶ ژانویه درباره جدی بودن جلسه شهادت دونالد ترامپ رئیس جمهور پیشین آمریکا در این کمیته هشدار داد و گفت: اجازه نمی‌دهیم او این جلسه را مانند اولین مناظره انتخاباتی‌اش با جو بایدن به ابتذال کشانده و به سیرک تبدیل کند.
هشدار رئیس کمیته تحقیق به رئیس‌جمهور پیشین/ جلسه شهادت جدی است!

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا از یاهو نیوز، چنی چهره مشهور محافظه‌کار و یکی از نمایندگان کنگره آمریکا که همه مخالفت‌های او با رئیس جمهور پیشین آمریکا را به یاد دارند، افزود: کمیته ۶ ژانویه در جلسه شهادت ترامپ کاملا جدی است.

این کمیته روز جمعه رسماً ترامپ را احضار کرد و از او خواست تا ۱۴ نوامبر (۲۳ آبان) در مقابل اعضای این کمیته منتخب مجلس نمایندگان آمریکا بنشیند.

چنی در یک برنامه تلویزیونی در شبکه ان بی سی گفت: ممکن است این جلسات چند روز به طول بینجامد اما مطمئن هستم این کمیته با جدیت و دقت زیادی با این موضوع برخورد می‌کند.

ترامپ در واکنش به احضاریه کمیته ۶ ژانویه در نامه‌ای که به این کمیته ارسال کرد بار دیگر ادعاهای رد شده‌اش درباره تقلب در انتخابات ۲۰۲۰ به نفع رقیب خود را تکرار کرده است.

شبکه تلویزیونی سی ان ان روز جمعه ۲۹ مهر خبر داد: کمیته ۶ ژانویه رسماً احضاریه‌ای را برای ترامپ ارسال کرده زیرا او را به عنوان شخصیت محوری در طرح چند مرحله‌ای برای لغو نتایج انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ که منجر به پیروزی رقیبش جو بایدن شده بود، معرفی کرده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید