تلاش اینترنشنال برای چهره سازی از یک مجری زن /سیما ثابت کیست؟

کدخبر: ۵۲۹۶۴۱
روزنامه دولت نوشت: سیما شهرکی متولد ۱۰ اردیبهشت ۱۳۵۸ در زاهدان و لیسانس صنایع غذایی از دانشگاه فردوسی مشهد است که بدون وجود هیچ مقاله و متن جدی به‌عنوان دارنده دکترای علوم سیاسی با گرایش خاورمیانه از دانشگاه لندن معرفی می‌شود.
تلاش اینترنشنال برای چهره سازی از یک مجری زن /سیما ثابت کیست؟

به گزارش اقتصادنیوز، روزنامه ایران نوشت:

«سیما شهرکی» با نام مستعار «سیما ثابت» از مجریان رسانه تروریستی اینترنشنال چهره‌ای است که اخیراً با حمایت‌های ویژه آل سعود بر سر زبان‌ها افتاده است.

در حالی که طی هفته‌های اخیر نقطه ثقل کارزار تبلیغاتی-رسانه‌ای آشوب، یعنی تلویزیون «ایران اینترنشنال» بیش از هر زمان تبدیل به پاتوق سیاهکارترین و بدسابقه‌ترین عناصر تجزیه‌طلب مرتبط با تحرکات تروریستی در سیستان و بلوچستان و کردستان شده است، روی این مجری با توهم «لیدری» آشوب‌ها تبلیغات می‌شود. کسی که با سخنرانی در نشست کمیته حقوق بشر پارلمان اروپا با عنوان «سرکوب خیزش سراسری ایرانیان علیه جمهوری اسلامی» ادعاهایی همچون «قتل‌عام مردم به دست نیروهای امنیتی» را مطرح کرد.

راهکار عجیب دانشگاه شریف برای مختلط نشدن سلف دانشجویان+ عکس

سیما شهرکی متولد ۱۰ اردیبهشت ۱۳۵۸ در زاهدان و لیسانس صنایع غذایی از دانشگاه فردوسی مشهد است که بدون وجود هیچ مقاله و متن جدی به‌عنوان دارنده دکترای علوم سیاسی با گرایش خاورمیانه از دانشگاه لندن معرفی می‌شود.

او در ابتدای ورود به انگلستان یک شرکت آشپزی به راه انداخت و بعد نام خانوادگی مستعار «ثابت» را که یک نام فراگیر در بین وابستگان فرقه بهائیت است برای نوعی بیعت با این فرقه و قرار گرفتن زیر چتر حمایتی آنها انتخاب کرد.

او پس از یک سال همکاری با رادیوی فارسی بی‌بی‌سی در سال 97 به اینترنشنال سعودی پیوست. همکاری ای که به سوابق او در ایران و ارتباطاتش با جریانات تروریستی و تجزیه‌طلب سیستان و بلوچستان ارتباط مستقیم داشت.

حالا ارتقای سیما ثابت چنان برای کارفرمایان سعودی‌اش اولویت داشته که به او اجازه داده‌اند برنامه‌اش را به تریبونی برای لغزپراکنی‌های شخصی تبدیل کند.

ثابت هم البته در خوش‌خدمتی کم نمی‌گذارد. چنانکه وقتی در یکی از برنامه‌ها میهمان برنامه در لوای دلسوزی برای جانبازان از واژه دفاع مقدس استفاده کرد، ثابت در کمال وقاحت و بی‌شرمی از در تقابل با میهمان درآمد که اصولاً «دفاع مقدس» چیست و نام آن اصلاً دفاع مقدس نبوده است! موضعی که به‌عنوان نمونه برای اثبات ذات ضدملی و ضدایرانی این فرد کفایت می‌کند.

قیمت محصول جدید ایران خودرو اعلام شد

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید