پاسخ دندان شکن «لاوروف» به ادعای استفاده از پهپادهای ایرانی

کدخبر: ۵۲۹۸۲۹
اقتصادنیوز: سرگئی لاوروف درخصوص ادعای استفاده از پهپادهای ایرانی در اوکراین گفت: توضیحات کامل و مفصلی در این باره به سازمان ملل ارائه کرده‌ایم.
پاسخ دندان شکن «لاوروف» به ادعای استفاده از پهپادهای ایرانی

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم، سرگئی لاوروف امروز دوشنبه بار دیگر به ادعاهای بی اساس غربی‌ها و مقامات اوکراینی مبنی بر  استفاده روسیه از پهپادهای ایرانی واکنش نشان داد.

ادعای رئیس جمهور اوکراین درباره پهپادهای ایرانی

وی در این باره گفت که  ایران و روسیه توضیحات کامل و مفصلی را درباره ادعای استفاده از پهپادهای ایرانی در اوکراین به سازمان ملل  ارائه کرده‌اند.

لاوروف در ادامه اظهار داشت روسیه تماس‌های خود را با فرماندهان نظامی در کشورهای مختلف برای بررسی احتمال استفاده کی‌یف از بمب کثیف افزایش داده است.

وزارت دفاع روسیه  هم اعلام کرد: رئیس ستاد مشترک ارتش(روسیه)، احتمال استفاده اوکراین از بمب کثیف را با همتای آمریکایی خود بررسی کرده است.

این در حالی که زلنسکی رئیس جمهور اوکراین در سخنانی که به صورت ویدئوکنفرانس برای یک همایش روزنامه هاآرتص رژیم صهیونیستی بیان می‌کرد، بار دیگر ادعاهای واهی استفاده روسیه از پهپادهای ایرانی را تکرار کرد.

مقامات بلندپایه جمهوری اسلامی ایران بارها ادعاهای  غربی‌ها و دنباله‌روهای آنها مبنی بر استفاده روسیه از پهپادهای ایرانی را بی اساس خوانده‌اند. در همین زمینه، امیرعبداللهیان وزیر خارجه کشورمان تاکید کرد که ارسال سلاح و پهپاد علیه اوکراین سیاست ما نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید