وحشت شدید اسرائیل از حمله به نابلس

کدخبر: ۵۲۹۸۴۹
اقتصادنیوز: یک رسانه عبری زبان اعتراف کرد: در صورت انجام عملیات گسترده در نابلس توسط اسرائیل، احتمال دارد تلفات زیادی برای ارتش رژیم صهیونیستی به همراه داشته باشد از اینرو ترجیح داده است در حال حاضر تنها به محاصره کامل شهر نابلس ادامه دهد.
وحشت شدید اسرائیل از حمله به نابلس

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم، روزنامه یدیعوت احارانوت در شماره امروز خود در تحلیلی در رابطه با چرایی زمین گیر شدن ارتش رژیم صهیونیستی در اطراف نابلس و عدم انجام عملیات گسترده دراین شهر به طور اخص و کرانه باختری به طور اعم را وحشت از وقوع تلفات گسترده در میان نظامیان اسرائیلی در صورت انجام این عملیات، آن هم در آستانه برگزاری انتخابات کنست اعلام کرد.

تل‌آویو و لبنان توافق ترسیم مرزهای آبی را امضا می‌کنند

این رسانه عبری زبان در ادامه گزارش خود اعتراف کرد: در صورت انجام عملیات گسترده در نابلس احتمال دارد تلفات زیادی برای ارتش اسرائیل به همراه داشته باشد از اینرو ترجیح داده است در حال حاضر تنها به محاصره کامل شهر نابلس ادامه داده و دست دستگاه‌های امنیتی تشکیلات خود گردان را برای سرکوب فلسطینیان (عرین الاسود) باز نگه دارد.

این رسانه همچنین خاطر نشان کرد، عملیات گسترده در منطقه‌ای همچون نابلس به طور حتم منجر به کشتن و دستگیری ده‌ها فلسطینی خواهد شد و بیم آن وجود دارد که این اقدام باعث شود تا این منطقه شاهد تظاهرات گسترده‌ای همچون آنچه که بعد از دستگیری یکی از رهبران عرین الاسود، شاهد آن بودیم، شود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید