اظهارات محمد مرندی تایید توانمندی گروهک مجاهین خلق است

کدخبر: ۵۲۹۹۰۵
اقتصادنیوز: اعتماد در یادداشتی به انتقاد از اظهارات محمد مرندی فعال سیاسی نزدیک به ابراهیم رئیسی پرداخت.
اظهارات محمد مرندی تایید توانمندی گروهک مجاهین خلق است

به گزارش اقتصادنیوز، در این مطلب امده است:فضای بین‌المللی به سرعت در حال چرخش در حمایت از اعتراضات داخل ایران و خواسته‌های معترضان است. نمادهای تاثیرگذار در افکار عمومی که نمایانگر شعارهای معترضان است به سرعت در مراکز پرتردد پایتخت و شهر‌های اروپایی در حال رونمایی است. حجم بسیار سنگین تبلیغات رسانه‌های تاثیرگذار بین‌المللی و از اینها مهم‌تر تظاهرات و میتینگ‌ها با تعداد قابل توجه در شهرهای جهان به یقیین فضای بین‌المللی و افکار عمومی جهان را به‌شدت علیه ایران تهییج و تحریض خواهد کرد.

بی‌اعتنایی به این رویداد مهم‌ و پاسخ به آن با عبارات کلیشه‌ای سخیف‌ترین نوع برخورد با رویدادی با تاثیرات شدید منفی بر وجهه و اعتبار ایران در سطح جهان است. حتی در صورت پذیرش «خارجی بودن» حامیان مالی و تدارکاتی اجتماعات و تظاهرات، نمی‌توان «ایران»ی بودن آفرینندگان آن را انکار کرد.

انتساب حضور بیش از ۸۰ هزار ایرانی در تظاهرات برلین به گروهکی بدنام از طرف[محمد مرندی] مشاور رسانه‌ای تیم مذاکره‌کننده و به کار بردن جاهلانه عبارت «بسیاری از معترضان ایرانی به اردوگاه‌های تروریستی سرد و تاریک سازمان مجاهدین خلق بازخواهند گشت» در واقع تایید توانمندی این گروهک و دادن اعتبار به آن در سازماندهی چنین تظاهرات گسترده‌ای علیه کشور است.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید