آقای وزیر! با گفتن "من مقصر نیستم" همه چیز حل شد؟!

کدخبر: ۵۳۰۱۶۴
دلیل نمی‌شود که وزیر بهداشت، به عنوان عالی‌ترین مقام دولت در حوزه سلامت مردم، به راحتی با گفتن جمله «من مقصر نیستم»، بار مشکلات طرح دارویار را به گردن سازمان‌های بیمه‌گر بیندازد.

به گزارش اقتصادنیوز، روزنامه خراسان با بیان این مطلب نوشت: همزمان با ورود سازمان بازرسی به روند اجرای طرح دارویار، وزیر بهداشت از زیر بار مسئولیت طرح شانه خالی کرد و گفت «اگر طرح شکست بخورد، مقصر من نیستم»

مشکلات به جای خود، اما این‌ها دلیل نمی‌شود که وزیر بهداشت، به عنوان عالی‌ترین مقام دولت در حوزه سلامت مردم، به راحتی با گفتن جمله «من مقصر نیستم»، بار مشکلات طرح دارویار را به گردن سازمان‌های بیمه‌گر بیندازد.

دلیلش هم این‌که همه این مشکلات از ابتدا قابل پیش‌بینی بود و بارها و بارها درباره‌اش تذکر داده شده بود. به هر حال به نظر می‌رسد حالا که رئیس جمهور، سازمان بازرسی، سازمان تامین اجتماعی و دیگر متولیان حوزه سلامت برای اجرای کامل دارویار و رفع مشکلات دارویی مردم پای کار آمده‌اند، بهتر است آقای وزیر هم به جای شانه خالی کردن از مسئولیت و انداختن بار آن روی دوش دیگران، بیشتر از همه مردم مطالبه گر باشد و حتی به بهانه وارد کردن شوک و تحت فشار گذاشتن بیمه‌های بدهکار هم که شده، با روح و روان جامعه بازی نکند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید