پیام بنیاد هابیلیان در پی حادثه تلخ تروریستی شاهچراغ

کدخبر: ۵۳۰۵۰۰
اقتصادنیوز: در پی فاجعه تروریستی حمله به حرم مطهر حضرت احمدبن‌موسی(ع) در شیراز ، بنیاد هابیلیان (خانواده شهدای ترور کشور) پیام تسلیتی صادر کرد.
پیام بنیاد هابیلیان در پی حادثه تلخ تروریستی شاهچراغ

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، متن کامل این پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

شب گذشته دست های جنایتکار تروریست ها بار دیگر به خون بی گناهان آغشته شد و ده ها تن از زائران و نمازگزاران مظلوم را در حرم مطهر حضرت احمد بن موسی بن جعفر (ع)، شاهچراغ، به خاک و خون کشید.

خبرگزاری فارس: عامل تروریستی حمله شاهچراغ به هلاکت رسید

ایران همواره و در بیش از چهار دهه گذشته، قربانی جنایات تروریست هایی بوده است که با همکاری پشتیبانان منطقه ای و فرامنطقه ای خود انواع تخریب، جنایت و کشتار را علیه مردم به کار بستند؛ تروریسم داخلی و تجزیه طلب، تروریسم دولتی آمریکا و رژیم صهیونیستی، تروریسم تکفیری، تروریسم اقتصادی و اقدامات خصمانه و ددمنشانه اینچنینی و... همه و همه، بخشی از حملات سنگین دشمنان علیه ملت بوده است. این حجم از اقدامات تروریستی متنوع، مستمر و مورد پشتیبانی خارجی علیه یک کشور بدون تردید در دنیای معاصر بی سابقه است. همین موضوع، ایران را با بیش از ۱۷۰۰۰ شهید ترور به یکی از بزرگترین قربانیان تروریسم در جهان تبدیل کرده است.

درخواست فوری آیت الله جنتی از نهادهای امنیتی در پی حمله تروریستی در شیراز

فاجعه دیشب حرم حضرت شاهچراغ و حمله مسلحانه ناجوانمردانه به ده ها انسان بی گناه که در میان آنان تعدادی از زنان و کودکان هم بودند نشان داد که تروریسم تکفیری بر خلاف ادعای خود، هیچ سنخیتی با دین و بشریت ندارد و جهل مدعیان مسلمانی و پشتیبانی حامیان آنها، هنوز انسان های بیگناه را در دنیا به خاک و خون می کشاند. بی توجهی برخی از کشورهای حامی تروریسم در اروپا و آمریکا که همواره در سال های گذشته حامی این گروهک های تروریستی داخلی بوده اند به فاجعه شیراز، با توجه به سوابق این کشورها هرچند موضوع غافلگیر کننده ای نیست، اما باید گفت چیزی از مسئولیت این کشورها در حمایت از گروهک های تروریستی نمی کاهد و در نهایت آنها باید روزی پاسخگوی ملت ایران باشند.

متأسفانه استمرار آشوب و اغتشاشات در کشور، مورد بهره برداری تروریست ها قرار گرفت و در حالی که کانون توجهات، به رخدادهای اخیر کشورمان بوده است، جنایتکاران دست به اقدام غافلگیرانه و جنایتکارانه خود در شیراز زدند. تروریسم از کانون های تنش و بحران برای بقای خود تغذیه می کند که ادامه شرایط موجود، می تواند کشور را تبدیل به یک کانون توجه برای تروریست های تکفیری و غیرتکفیری کند؛ این هشداری است که باید مورد توجه جدی قرار بگیرد.

خانواده شهدای ترور کشور فاجعه تروریستی شیراز را به عموم هموطنان به ویژه خانواده بازماندگان این فاجعه تسلیت عرض می کند و شفای عاجل مجروحان را از خداوند متعال مسألت می کند و از نهادهای متولی می خواهد تا با اتخاذ تدابیر لازم و کافی از تکرار این فجایع جلوگیری کنند و تروریست ها و پشتیبانان آن ها را مورد تعقیب و مجازات قرار دهند.

بنیاد هابیلیان (خانواده شهدای ترور کشور)

۵ آبان ۱۴۰۱

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید