موضع سید حسن نصرالله درباره حادثه تروریستی شیراز و اعتراضات در ایران

کدخبر: ۵۳۰۵۲۷
اقتصادنیوز: دبیر کل جنبش حزب‌الله لبنان گفت: کسانی که اعتراضات در ایران را رهبری می‌کنند همان کسانی هستند که قاتلان را به شیراز فرستاد، اتاق سیاه واحدی وجود دارد که آمریکا آن را مدیریت می‌کند.
موضع سید حسن نصرالله درباره حادثه تروریستی شیراز و اعتراضات در ایران

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، سید حسن نصرالله دبیر کل جنبش حزب‌الله لبنان امروز پنج شنبه در سخنانی حادثه تروریستی در حرم مطهر شاهچراغ (ع) تسلیت گفت.

سید حسن نصرالله گفت که گروه تروریستی داعش در شهر شیراز در جمهوری اسلامی ایران جنایت هولناکی را مرتکب شد و ما صمیمانه به امام خامنه‌ای، ملت و برادرانمان در ایران این حادثه دردناک را تسلیت می‌گوییم.

وی تصریح کرد که بایستی این حادثه عامل دیگری برای آگاهی و بصیرت بیشتر ملت‌های منطقه به خصوص در ایران باشد، ما همه می‌دانیم که چه کسی انتقال امن بسیاری از فرماندهان داعش از سوریه و عراق به افغانستان را فراهم کرد.

وی افزود: داعش پس از آن وظیفه خود در سوریه و عراق را انجام داد امروز وظیفه آمریکایی جدیدی دارد که از طریق موقعیت جدید خود در افغانستان انجام می‌دهد.

بنابر گزارش شبکه المیادین، دبیر کل حزب‌الله لبنان تأکید کرد: ما بایستی نسبت به اهمیت جهاد بزرگی که خیلی‌ها در منطقه ما انجام دادند، آگاهی و بصیرت بیشتری داشته باشیم و جمهوری اسلامی ایران حامی قدرتمند در این جهاد بزرگ است که شهیدان حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس از فرماندهان آن بودند.

سید حسن نصرالله خطاب به ملت ایران گفت: مطمئن باشید کسانی که اغتشاشات در ایران را رهبری می‌کنند همان کسانی هستند که قاتلان را به شیراز فرستاد، اتاق سیاه واحدی وجود دارد که آمریکا آن را مدیریت می‌کند و نظام پایدار و اصیلی که امید بزرگ همه ملت‌های منطقه است، نشانه گرفته است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید