هشدار جدی روسیه به اسرائیل درباره اوکراین

کدخبر: ۵۳۰۵۹۸
اقتصادنیوز: سفیر روسیه در فلسطین اشغالی گفت که اسرائیل تمام اقداماتش درباره اوکراین را از قبل به روسیه اطلاع می‌دهد.
هشدار جدی روسیه به اسرائیل درباره اوکراین

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، از الجزیره، روسیه بار دیگر به رژیم صهیونیستی درباره ارسال تسلیحات نظامی به اوکراین هشدار داد.

بر اساس این گزارش، «آناتولی ویکتوروف» سفیر روسیه در فلسطین اشغالی گفت در صورتی که اسرائیل به اوکراین سلاح ارسال کند مسکو این اقدام را اقدامی غیردوستانه تلقی خواهد کرد.

این مقام روسی همچنین افزود که اسرائیل تمام اقداماتش درباره اوکراین را از قبل به روسیه اطلاع می‌دهد.

لازم به ذکر است که «دیمیتری مدودف» نایب رئیس شورای امنیت روسیه اعلام کرده بود که تجهیز اوکراین با تسلیحات اسرائیلی، روابط مسکو با تل آویو را از بین خواهد برد. مدودف افزود به نظر می‌رسد که اسرائیل در حال آماده شدن برای تأمین سلاح برای رژیم کی یف است، اقدامی که او آن را «بسیار بی پروا» توصیف کرد.

این در حالی است که «بنی گانتز» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی گفت: تل آویو در پرونده اوکراین در کنار غرب می‌ایستد ولی ما به اوکراین سلاح نخواهیم فروخت.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در مصاحبه با یک شبکه رادیویی ادامه داد: ما به اوکراین سلاح نفروخته و فقط به آنها کمک‌های پزشکی و بشردوستانه ارائه کردیم. ما از آوارگان و مجروحان اوکراینی میزبانی و مراقبت کردیم ولی باید روشن باشد که ما به کی یف سلاح نخواهیم فروخت.

بنی گانتز افزود: ما با وجود ارائه کمک‌های بشردوستانه به اوکراین، تمایلی به مشارکت در جنگ نداشته‌ایم.

اظهارات وزیر جنگ رژیم صهیونیستی ساعاتی پس از آن بیان شد که وزیر امور خارجه اوکراین اعلام کرد که کی یف از اسرائیل درخواست کمک نظامی خواهد کرد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید