توضیحات یک مقام قضایی درباره وضعیت آرمیتا عباسی

کدخبر: ۵۳۱۰۴۳
فاضلی هریکندی درباره ادعاها پیرامون آرمیتا عباسی گفت: شایعات منتشر شده در مورد فوت و یا تجاوز به این فرد از اساس کذب است و صحت ندارد.
توضیحات یک مقام قضایی درباره وضعیت  آرمیتا عباسی

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از همشهری آنلاین، طی روزهای گذشته، در فضای مجازی ادعاهایی در رابطه با دختری به نام آرمیتا عباسی منتشر شد مبنی بر اینکه بعد از یک هفته بازداشت، به بیمارستانی در کرج منتقل شده و در بیمارستان مشخص شده است که وی مورد تجاوز قرار گرفته است.

در همین راستا حسین فاضلی هریکندی رئیس کل دادگستری استان البرز بیان کرد: با توجه به گزارش سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ۲ نفر در شهرستان ساوجبلاغ دستگیر شدند که در اقاریر خود اعلام کردند فردی که به عنوان سرشبکه این دو نفر را برای انتشار فراخوان‌ها و مطالب در فضای مجازی هدایت و تغذیه می‌کرده است، خانمی به نام آرمیتا عباسی است.

وی با بیان اینکه صفحه مجازی این فرد در فضای مجازی اقدام به انتشار فراخوان برای اغتشاش می‌کرده است گفت: این افراد قصد داشتند تا با استفاده از کوکتل مولوتوف به پایگاه‌های بسیج، کانکس‌های انتظامی و کلانتری‌های این منطقه حمله و اقدام به آشوب کنند.

 

 

وی با بیان اینکه پس از دریافت این اقاریر دستور بازداشت و بازرسی منزل خانم عباسی در کرج صادر شد، گفت: در بازرسی از منزل این خانم چند بطری ۱.۵ لیتری بنزین، ۱۰ عدد کوکتل مولوتوف آماده و تعدادی فندک کشف شد.

وی افزود: پس از تفهیم اتهامات، این فرد به بازداشتگاه اعزام شد که در تاریخ ۲۵ مهر ماه اعلام کرد که روده‌هایش مشکل دارد که با توجه به ادعای وی با دستور قضایی این خانم برای بررسی موضوع و درمان به بیمارستان امام علی (ع) کرج اعزام شد.

رئیس کل دادگستری استان البرز با اشاره به اینکه ادعای تجاوز از اساس دروغ است، بیان کرد: پس از انجام معاینات پزشکی مشخص شد که این خانم از گذشته دارای مشکلات گوارشی مربوط به بیماری هموروئید بوده و در معاینات انجام شده مشخص شد که در حال حاضر مشکلی خاصی ندارد و کمتر از ۲۴ ساعت از بیمارستان ترخیص شد که به محض مرخص شدن، دستوراتی مبنی بر انجام معاینات تکمیلی برای این فرد صادر شد تا در ادامه مشکلی برای سلامتی وی ایجاد نشود.

وی افزود: این خانم به دلیل نوع اتهام و جرایم و اینکه لیدر اغتشاشات بوده و اقلام و تجهیزات آشوبگرانه از منزل وی کشف شده، با صدور قرار تعقیب بازداشت موقت در زندان فردیس به سر می برد و همچنین براساس قانون با خانواده خود در تماس است.

فاضلی هریکندی تاکید کرد: شایعات منتشر شده در مورد فوت و یا تجاوز به این فرد از اساس کذب است و صحت ندارد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید