واکنش قالیباف به حمله تروریستی به حرم شاهچراغ/ مردم شاهد اقدام قاطع جمهوری اسلامی خواهند بود

کدخبر: ۵۳۱۰۸۴
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: رژیم صهیونیستی و مرتجعین منطقه بدانند که نمی توانند پشت نقاب داعش و تلویزیون های لندن نشین مخفی شوند و باید پاسخگوی خون های ریخته شده در ایران باشند.
واکنش قالیباف به حمله تروریستی به حرم شاهچراغ/ مردم شاهد اقدام قاطع جمهوری اسلامی خواهند بود

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، محمدباقر قالیباف در نطق پیش از دستور خود در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی ضمن گرامیداشت فرا رسیدن روز نوجوان و بسیج دانش آموزی، گفت: حادثه جنایت تروریستی در حرم احمد بن موسی شاهچراغ (ع) که منجر به شهادت جمعی از هموطنان مظلوممان شد را به خانواده های آن عزیزان، مردم استان فارس و شهر شیراز و ملت شهیدپرور ایران اسلامی تسلیت می گویم و از خداوند متعال شفای عاجل مجروحین این حادثه را مسالت می کنم.

وی افزود: از حضور کم نظیر مردم شهیدپرور استان فارس در مراسم تشییع شهدا تقدیر و تشکر می کنم.

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: همانطور که رهبر انقلاب فرمودند اقدام قاطع و خردمندانه درباره سر رشته این فاجعه آفرینی ها ضروری است و ان شاءالله مردم شاهد اقدامات قاطع جمهوری اسلامی در مقابل این جنایات خواهند بود.

قالیباف در ادامه تاکید کرد: رژیم صهیونیستی و مرتجعین منطقه بدانند که نمی توانند پشت نقاب داعش و یا تلویزیون های لندن نشین مخفی شوند و باید پاسخگوی خون های ریخته شده در ایران باشند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید